Mengejutkan Bila Penyakit Nyanyuk Ibu Semakin Pulih Dengan Vivix

Salam semua, sebelum ini saya ada kongsikan info mengenai penyakit Alzheimer  atau nyanyuk di blog saya ini.
.
Alzheimer merupakan penyakit penurunan fungsi dan daya ingatan otak yang menyebabkan hilang ingatan (lupa), permulaan kepada nyanyuk dan perubahan mood yang ketara.
.
Penyakit Alzheimer ini dimulai dengan hilangnya sedikit ingatan dan kebingungan, yang akhirnya menyebabkan kelemahan mental sehingga tidak dapat mengingat, berfikir, belajar, berimaginasi dan membuat keputusan yang betul.
Harini saya kongsikan dengan anda kisah seorang anak yang mencari alternatif untuk merawat penyakit ibunya yang sudah  berusia dengan Vivix Shaklee :

# Testimoni 1

vivix alzheimer shaklee,Vivix Berjaya Merawat Pesakit Nyanyuk Diusia 89 Tahun, punca nyanyuk, sakit nyanyuk , cegah nyanyuk,vivix shaklee, anti penuaan, bagaimana vivix bertindak, manfaat vivix, kebaikan vivix shaklee,harga vivix shaklee,,vivix shaklee testimonials,vivix shaklee price,vivix shaklee reviews, resveratrol,nyanyuk dalam islam,masalah nyanyuk,penyakit nyanyuk,rawatan penyakit nyanyuk,elak nyanyuk
 
“This testimony was written by a business associate/personal friend’s husband and his sisters. Our Mom had become bed-ridden, wore diapers and seldom recognized family or friends.  We bathed, dressed, and fed her.  She was diagnosed at the beginning of the worst stage of Alzheimer’s. Mom was prescribed Aricept and slept for the next seven months.  
 
After that they prescribed Exelon, another three months of sleeping.  Were Alzheimer drugs just meant to keep patients sedated?  Then came Namenda, Mom became violently ill, lay in bed in pain and lost 30 pounds in less than 30 days
 
We decided to stop all prescription medications and get her on a Shaklee supplement program to give her body the benefits of health. Within a few weeks she started getting up on her own and showing improvements.  Then Shaklee introduced a new product, Vivix.
 
After adding Vivix, Mom began to remember all of her children and other family members.  She can brush her teeth, wash and dress herself and no longer wears diapers.  She does the dishes and sweeps the patio.  When we shop she has conversations with other people.  She plays with her great grandchildren and now sings and recites many songs and rhymes she didn’t remember before.  Her long term memory has returned, though not perfect, and at times has selective short term memory.  Out of seven stages of Alzheimer’s, today Mom is only at stage 1-2.
 
A few times when we forgot to give her the supplements or when the Vivix wasn’t available she became listless and confused.  Not only is that stressful for Mom, but it makes it very difficult for us as her caregivers.  We now make sure to have an ample supply and it always travels with us.”



Anak beliau menceritakan ibunya yang berusia 89 tahun menghidapi masalah Alzheimer yang dahulunya hanya terbaring, memakai lampin pakai buang dan sering terlupa ahli keluarga serta rakan rakan. Kemudian Bill disyorkan oleh rakannya , Namenda untuk mencuba produk Shaklee.
Setelah diperkenalkan dengan vitamin Shaklee, Bill hentikan pengambilan ubat ubatan hospital kepada ibunya dan hanya mengambil vitamin Shaklee iaitu Vivix.
Selepas beberapa hari mengamalkan Vivix, ibunya mula mengingati cucu dan ahli keluarga yang lain, tak perlu memakai lampin pakai buang, mampu membasuh pinggan dan menyapu serta bermain dengan cucunya.
.

# Testimoni 2 :

*** Perkembangan terkini : memorinya boleh bertahan lebih lama untuk setiap perkara baru, kebiasaanya dia tak ingat langsung sbb dia nyanyuk. Baru baru  nie dia minta kami belikan dia kuih apam kelapa,kami tak beli kat bazar ramadhan..

READ :  4 Langkah Mudah Pemakaian Enfuselle yang Berkesan

.sebab kuih tu takde orang jual, bila kami balik dia tanya pasal kuih apam kelapa dia..Biasaannya dia mesti lupe dah tak ingat apa yg dia cakap

 

Bagaimana Shaklee membantu merawat penyakit Alzheimer atau Nyanyuk?

Seperti yang anda ketahui pesakit Alzheimer berlaku disebabkan kemerosotan sel neuron pada otak. Sel neuron adalah asas bagi sistem saraf. Apabila sel saraf neuron rosak, ia tidak mampu untuk menghantar pesanan dari otak ke seluruh bahagian badan.
.
Ini menyebabkan pesakit Alzheimer lambat untuk bertindak balas bila ditanyakan soalan atau perlu mengingati sesuatu yang telah berlaku.Di dalam setiap sel di seluruh badan kita terdapat DNA.
.
Berkemungkinan besar DNA sel saraf neuron bagi pesakit Alzheimer rosak, cacat atau tidak bertenaga disebabkan oleh radikal bebas yang telah merosakkan DNA sel tersebut. DNA sel yang tidak mendapat perlindungan akan menjadi lemah dan seterusnya sel tersebut akan mati.
.
Sel-sel setiap orang bertindak balas secara berbeza. Beri VIVIX peluang untuk membaiki sel-sel anda dengan menggunakan ia untuk sekurang-kurangnya tiga hingga enam bulan untuk melihat bagaimana badan anda bertambah baik.

 .

 

READ :  TESTIMONI:RAHSIA ANAK SENANG BANGUN PAGI DAN CERGAS
Vivix Shaklee adalah produk yang dipanggil High End Anti Oksidan. Ia membantu DNA itu berubah menjadi muda semula.
.
Ia merupakan suplemen anti penuaan tahap sellular yang terbaik di dunia dan juga membantu membaiki sellular DNA kita, melambatkan penuaan tahap sellular, menggalakkan pembentukan mitochondria (pusat yang menghasilkan tenaga untuk sel) serta melambatkan pembentukan protin AGE yang boleh menyebabkan kerosakan dan menganggu keutuhan sel sedia ada.
Vivix ™ Cellular Anti-Penuaan Tonik merupakan pergaduhan kompaun revolusioner menentang penuaan selular. Bahan-bahan dalam Vivix ™ telah terbukti dalam makmal memberi kesan kepada empat faktor utama dalam penuaan selular.  Semua produk Shaklee adalah 100% dijamin.

 

 
Apa pun dalam segala hal kita kena banyak berdoa dan berserah pada Allah untuk memberikan kesihatan dan kesembuhan. Setiap ujian dari Allah adalah untuk menguji iman, kesabaran dan ketakwaan kita.
.
Sekiranya kita merasakan kita sudah cukup derita, ingatlah kembali kisah Nabi Ayub a.s yang diuji dengan kehilangan harta, kehilangan anak dan kesakitan sehingga dihalau dari kampung halaman.
 
———————————–
Saya Nornadia Mansor ,  ID Shaklee : 866457 
adalah pengedar sah Shaklee anda
 .
Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan,
sila hubungi :
 .
✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
.
📱 Link Terus untuk Whatsapp :
http://www.wasap.my/60134211610
http://www.wasap.my/60134211610
.
📩 Email : nornadiamansor@yahoo.com
 .
ATAU
 .
♥ Walk In ke mana mana cawangan Shaklee berdekatan,  gunakan ID 866457 untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan ♥
 .
Setiap pembelian di laman ini, anda layak menerima :
☑ Jadual pengambilan vitamin
☑  Tips ekslusif
☑ Konsultasi percuma berterusan
Mengejutkan Bila Penyakit Nyanyuk Ibu Semakin Pulih Dengan Vivix was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

You may also like

1 Ulasan

  1. Teringin nak cuba Vivix ni sebab pernah baca pasal pesakit buah pinggang pun ok sikit makan Vivix ni…

    tapi fulusssss *nangis* sebab sha memanglah penanam anggur terhormat sekarang ni…

    all the best kak nadia 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.