Vitamin Shaklee Terbaik untuk Dihadiahkan Kepada Ibubapa

Akak, boleh cadangkan pada saya Vitamin Shaklee yang terbaik untuk dihadiahkan untuk IBU BAPA saya untuk mencegah dan merawat penyakit XX,YY,ZZZ ?
Rupanya masih ramai di luar sana anak-anak yang prihatin mengenai kesihatan mak ayah diorang. Mak ayah kita jantung hati kita ❤
.
Mak ayah kita sakit, hati kita pun akan rasa tak keruan, tidur pun tak kena, rasa gelisah.😔 betul tak? Kalau awak awak rasa macam ni, awak memang anak yg soleh dan solehah😇
 .
Tiada apa yang paling menggembirakan hati kita sebagai seorang anak apabila melihat kedua ibu bapa kita sihat sejahtera.
Salah satu cara untuk kita berbakti dan berbuat baik kepada mak ayah ialah dengan memberikan supplement terbaik tanda prihatin kita terhadap kesihatan mereka.
Bukan nak cakap kalau kita tak beli vitamin , kita tak sayang mak ayah kita. SUMPAH TAK ! tapi setiap hari kita terjumpa  makcik pakcik yang ada sakit kronik ni datang klinik sorang-sorang, naik bas, tumpang jiran sebelah. Nak harap anak bawakkan semua sibuk belaka 🙁
 .
At least ambil tahu macamana perkembangan kesihatan diorang.
Makan ubat apa.
Buah pinggang ok ke?
Kolesterol ok ke?
 .
Dulu-dulu masa kita kecik, kita demam sikit mak ayah dah bawak kita jumpa doktor. Kalau yang kerja tu, diorang sanggup EL sebab nak jaga kita. Tapi bila kita dah besar, kita tak teman pun diorang follow up sambung ubat. Lagi teruk, kita langsung tak tahu mak ayah kita sakit apa, makan ubat apa. 😭
 .
Haihhh
 

Vitamin Shaklee Terbaik Untuk Dihadiahkan Pada Ibu Bapa?

Warga emas yang banyak penyakit ni kan, kadang-kadang diorang tak nak telan banyak-banyak pil. Kita bagi pulak macam-macam vitamin, lagilah diorang tak compliance.
.
So, pada pendapat saya, baiknya kita bagi 1 saja suplemen, yang mana fungsi dia adalah menyeluruh & untuk semua masalah kesihatan !
 .
Contohnya VIVIX SHAKLEEDiorang mesti suka.
.
Sebab diorang tak payah dah nak telan banyak-banyak pil. Jadi, diorang akan lebih compliance terhadap ubatan hospital dan juga suplemen. 😊
.
Lagipun VIVIX ini ada kajian klinikal.  So ianya SELAMAT dan BERKESAN insyaAllah dengan izinNya.

Kenapa saya Cadangkan  Vivix untuk Ibu ayah?

vitamin untuk ibu bapa,hadiah untuk ibu bapa,kesihatan ibu ayah

(1) Vivix mudah ditelan kerana ia dihasilkan dalam bentuk cecair yang pekat.Mak ayah kita tentulah tak nak telan supplement terutamanya yang dalam bentuk tablet kan. in shaa Allah Vivix ni tentulah tak ada masalah nak telan.

READ :  Cara Tingkatkan Metabolisme Badan untuk Kurus Dengan Cepat

(2) Vivix bertindak dan berfungsi sehingga ke peringkat DNA manusia. Dengan memperbaiki sel dan DNA, Vivix berupaya mencegah banyak penyakit kronik dan kritikal.

Kajian membuktikan ramuan yang terdapat dalam Vivix boleh melindungi dan membaiki DNA sel yang setiap hari berhadapan dengan radikal bebas daripada persekitaran kita seharian.

READ :  Testimoni Set Penjagaan Rambut Pro Sante

(3) Vivix membantu memulihkan sel-sel yang telah rosak akibat penyakit kronik seperti kanser, sakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya.

(4) Reaksi dan respon yang sangat pantas kerana kandungan Vivix yang tinggi antioksidan.Vivix akan melindungi sel badan kita dari rosak dan berkarat akibat serangan radikal bebas. Sel-sel badan yang rosak inilah yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit degeneratif.

Vivix memberi tenaga tambahan dan bantu kuatkan badan. Bila umur dah makin meningkat badan kita cepat rasa penat. Betul tak? Macam mak ayah kita la kan, kadang-kadang tu tak ada sakit apa pun tapi cepat penat.😔

Dalam kajian makmal, ramuan utama dalam Vivix menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel yang kebiasaannya menurun apabila kita semakin tua.

(5) In shaa Allah bila konsisten ambil Vivix bukan badan je akan rasa sihat, secara tidak langsung badan pun jadi awet muda.

Siapa tak nak nampak muda kan..Umur dah 50 an tapi nampak macam 40 an😍.tak seronok ke macam tu? Maunya tak seronok kan..Hari-hari nak lompat bintang kalau orang puji kita nampak muda.😍

Tengok macam Che Ta..Umur dah 40 an tapi nampak cam anak dara kan..hihi

 Testimoni Ibu Bapa Yang Mengamalkan Vivix Shaklee untuk Kesihatan Menyeluruh

Testimoni 1 : Darah tinggi naik sampai 200. Selepas amalkan Vivix tadi, esoknya mak dah boleh mengemas ,menyapu

vivix untuk darah tinggi,testimoni vivix untuk darah tinggi,turunkan tekanan darah tinggi dengan vivix
Testimoni vivix untuk darah tinggi

Testimoni 2Paras gula naik sehingga dimasukkan ke hospital, sekerang tak perlu ambil insulin lagi selepas amalkan vivix !

vivix untuk kencing manis,Testimoni vivix untuk kencing manis,kelebihan vivix untuk kencing manis,penawar kencing manis shaklee,rawat kencing manis dengan shaklee
Testimoni vivix untuk kencing manis

Testimoni 3 : Sakit lutut sehingga sukar berjalan, sekerang lebih bertenaga, paras gula terkawal dan boleh berjalan jauh selepas amalkan vivix !

vivix untuk sakit lutut,suplemen untuk sakit lutut shaklee,ubat sakit lutut yang paling mujarab,cara menghilangkan sakit lutut
Testimoni vivix untuk sakit lutut
.

Testimoni 4 : Ayah ada HIPERTIROID! Selepas amalkan vivix , tiada lagi ketumbuhan

vivix untuk tiroid,shaklee untuk tiroid,testimoni tiroid shaklee,suplemen shaklee untuk tiroid,vivix untuk hipertiroid
Testimoni vivix untuk hipertiroid

.

Testimoni 5 : Mak kerap kena ULSER. sekarang tiada lagi ulser , sakit lutut dah berkurang selepas amalkan vivix !

vivix untuk ulser
.

Testimoni 6 : Ibu menjalani kimoterapi dan merosakkan organ dalaman. Selepas amalkan vivix , kian pulih dan perkembangan kesihatan yang baik!

vivix untuk kanser,testimoni vivix shaklee kanser,rencatkan sel kanser,sembuh dari kanser

Jom anak anak soleh dan solehah syg,belikan vivix untuk ayah dan emak❤

READ :  Tips Atasi Masalah Sukar Tidur Semasa Hamil

Siapa lah kita tanpa mereka berdua. Takkan wujud kita tanpa mereka. KESIHATAN IBUBAPA, KEBAHAGIAAN KITA❤

Bagaimana ingin Mendapatkan Vitamin Shaklee?

(i) Hubungi Saya :

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, sila hubungi :
 .
✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
.
📱 Link Terus untuk Whatsapp :
http://www.wasap.my/60134211610
http://www.wasap.my/60134211610
.
📩 Email : nornadiamansor@yahoo.com
.

(i) Buat belian di cawangan Shaklee terdekat

Walk In ke mana mana cawangan Shaklee berdekatan,  gunakan ID 866457 untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan
.
Vitamin Shaklee Terbaik untuk Dihadiahkan Kepada Ibubapa was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

You may also like

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.