Rawat Masalah Lemah Syahwat atau Mati Pucuk dengan Vivix Shaklee

Lemah syahwat,lemah tenaga batin  atau mati pucuk antara penyakit kronik yang paling di geruni oleh kaum lelaki.
.
Alat kelamin antara angota tubuh badan lelaki yang paling sensitif ,berupa urat sendi dan di lingkari salur darah serta di baluti kulit. Keadaan fizikal yang menguncup,kendur,lembik.
.
Tetapi bila ada nya rangsangan, maka situasi ini akan berubah menjadi keras,membesar dan memanjang,dan ini di namakan normal EREKSI .

Apa itu Lemah Syahwat atau Mati Pucuk?

Alat kelamin lelaki yang bermasalah dan gagal untuk menegang digelar ‘Mati Pucuk’. Mati Pucuk juga dikenali sebagai Disfungsi Erektil (ED) atau ‘Impotens’ dalam istilah perubatan moden.

Punca Terjadinya Lemah Syahwat atau Mati Pucuk

Masalah Mati Pucuk berpunca dari pelbagai faktor iaitu;

  • Berlaku nya kecederaan otot di bahagian urat ke bahagian kelamin lelaki,kecederaan seperti ini ni biasanya berlaku bila melakukan sesuatu aktiviti yang berat,seperti memikul,mengangkat dengan cara yang tak betul,
  • Geseran yang kuat berlaku,seperti Onani keterlaluan,antara faktor membuatkan hilangnya daya sensitif di alat kelamin lelaki,dan ini juga berupaya mengakibatkan syahwat menjadi lemah dan akhir nya mati pucuk.
  • Terjatuh akibat kemalangan di mana berlaku sesuatu hentakan kuat di bahagian alat kelamin,sehingga berlakunya saraf gagal berfungsi,atau putus di antara urat dalam kelamin yang amat sensitif.
  • Pengambilan ubat terlarang secara berlebihan,seperti dadah dan sebagainya,kerana segala sendi atau tubuh badan kita di kawal oleh otak.kerana tindak balas dari ubat terlarang akan melemahkan kepekaan pada penis.menghidu gam atau ketagih gam,antara punca lemah syahwat yang serius.
  • Mempunyai masalah kesihatan seperti diabetes, gout, masalah hormon, darah tinggi, angin ahmar
  • Merokok dalam kuantiti yang banyak,minum minuman beralkohol
  • Seluar dalam atau seluar yang ketat,serta berada di suhu yang panas.
  • Kecederaan di bahagian kerandut zakar.
 

Tanda dan Gejala Masalah Lemah Syahwat atau Mati Pucuk?

Terdapat 4 jenis mati pucuk dan di senaraikan di bawah ini bagi menambah pengetahuan anda. Sila AMBIL PERHATIAN sekiranya ANDA mengalaminya :

  1. Zakar langsung tidak mampu menegang. Ia adalah jenis mati pucuk yang gawat dan biasanya berlaku pada kadar 1 dalam 100 lelaki. Ia mati pucuk yang paling di takuti lelaki.
  2. Zakar lembik dan tidak berupaya senggama. Mani keluar sebelum senggama. Ia adalah jenis mati pucuk yang mendukacitakan. Ia biasa di ubati dan mungkin boleh berpunca dari amalan pemakanan serta kesan psikologi dan penyakit tua.
  3. Zakar tegang tetapi tidak boleh memancutkan mani. Ia juga termasuk mati pucuk, bukan tanda lelaki itu kuat tenaga batin. Lelaki terpaksa berhenti senggama kerana keletihan dan kejerihan.
  4. Zakar yang tidak tegang seperti biasa. Ia juga adalah jenis mati pucuk. Ada yang mengelarnya sebagai lemah syahwat atau lemah tenaga batin. Jenis ini akan di hadapi oleh semua lelaki.
READ :  Tingkatkan Kesuburan, Peluang Kehamilan dan Elakkan Keguguran Dengan Suplemen Shaklee
 

Bagaimana Vivix Shaklee Mengatasi Masalah Lemah Syahwat atau Mati Pucuk?

Menurut kajian yang telah dibuat di Universiti Harvard, anggur dan polyganum cuspidatum (Knotweed Jepun) telah dikenalpasti antara antioksidan terbaik yang membantu menurunkan paras asid urik dalam badan.
.
Kedua-dua ramuan ini adalah antara ramuan utama DALAM VIVIX berkaitan dengan masalah lelaki yang ada mengalamai masalah lemah tenaga batin or ED atau mati pucuk.
.
Jadi Vivix lah yang paling sesuai !!
 
Okey mari saya huraikan kandungan apa yang ADA dalam Vivix ni.Yang boleh membantu mengawal masalah mati pucuk ni.
bahan dalam vivix: polyganum cuspidatum – sejenis resveratrol
➳ resveratrol ni antioksidan paling power.
➳ sebelum itu, tau tak macam mana cara viagra bertindak?
➳ viagra bertindak dengan meluaskan salur darah area xxxx tu
➳ jadi macam mana resveratrol bertindak macam viagra ni?
➳ resveratrol meningkatkan pengeluaran nitrik oksida. nitrik oksida ni bantu salur darah mengembang, dan memudahkan laluan di bahagian itu (tak sumbat)
➳ kalau viagra ni dia expand salur darah yang kecik je tapi resveretrol boleh buat lebih dari tu, hingga arteri utama
➳ bila takde masalah tersumbat bahagian salur darah kt situ, maka mati pucuk boleh dibantu dengan vivix.
 
ubat mati pucuk paling mujarab,suplemen untuk mati pucuk,vivix untuk mati pucuk
Suplemen mati pucuk paling mujarab, Vivix Shaklee
.
Bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Vivix ni bukan sembarangan bahan. Semuanya ekslusif dan melalui proses kajian yang sangat teliti. Bukan mudah nak dapat semua bahan-bahan tersebut.
Bertindak sebelum menjadi mangsa kegelapan rumah tangga
.
Lindungi senjata sulit anda dari sebarang kecederaan serius,kerana ia umpama nyawa dalam institusi rumah tangga
 

Testimoni Yang Berjaya Meningkatkan Tenaga Badan dan Atasi Mati Pucuk

READ :  Adakah Ovarian Cyst Menganggu Kesuburan?

Testimoni 1: Masalah suami yang mempunyai masalah mati pucuk kembali pulih selepas berurut dan mengamalkan Vivix Shaklee

ubat paling mujarab untuk mati pucuk shaklee,shaklee untuk mati pucuk
.

Testimoni 2: Dalam masa 2 minggu selepas mengamalkan vitamin shaklee, masalah mati pucuk semakin pulih dan kesan sangat memuaskan

Dalam pengalaman kami merawat pesakit lemah tenaga batin, ada di antara mereka yang menunjukkan banyak perubahan yang positif dari segi kasih sayang didalam keluarga. Dari segi hubungan suami isteri pula lebih mesra berbanding sebelumnya
 .
Ada yang cepat sembuh dan ada yang lambat. Terpulang kepada yang Maha Esa untuk menyembuhkanNya kerana sebagai manusia kita perlu berikhtiar. Walaupun ada yang masih belum sembuh, tetapi jiwa lebih tenang dan redho.

Bagaimana ingin Mendapatkan Vitamin Shaklee?

(i) Hubungi Saya :

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, sila hubungi :
 .
✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
.
📱 Link Terus untuk Whatsapp :
http://www.wasap.my/60134211610
http://www.wasap.my/60134211610
.
📩 Email : nornadiamansor@yahoo.com
.

(i) Buat belian di cawangan Shaklee terdekat

Walk In ke mana mana cawangan Shaklee berdekatan,  gunakan ID 866457 untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan
.
Rawat Masalah Lemah Syahwat atau Mati Pucuk dengan Vivix Shaklee was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

You may also like

2 Ulasan

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.