Penemuan Terbaru Yang Berjaya Merencatkan Sel Kanser

Kanser memang penyakit yang amat ditakuti tetapi setiap tahun peratus peningkatan penyakit ini makin bertambah. Kanser bermula apabila sel-sel di bahagian badan mula tumbuh di luar kawalan. Ia tidak mati, sebaliknya terus berkembang dan membentuk sel yang baru, yang tidak normal.
 .
Kanser & Penyakit Kronik menyerang sesiapa sahaja tak kenal usia kerana saban hari diri kita terdedah dengan radikal bebas, pencemaran, pemakanan fast food, makanan yang tak seimbang dan gaya hidup yang tidak sihat menyebabkan kerosakan sel-sel setiap anggota badan kita.

Penemuan Terbaru Yang Berjaya Merencatkan Sel Kanser

Ada pelbagai jenis anggur di dunia, dan salah satunya ialah anggur muscadine atau dikenali sebagai anggur muskat, yang dikatakan anggur paling istimewa.
 .
Apa jua jenis anggur setiap nya mengandungi zat hijau potasium dan zat garam yang sangat berkesan untuk masalah kanser.
.
Kaitan dgn Shaklee ? Ye di Shaklee kami sarankan anda mencuba VIVIX Shaklee yang mana bahan utama nya ialah ANGGUR MUSCADINE ! 
.
.
Anggur muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom, dan oleh kerana pasangan tambahan kromosom ni, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan termasuk fungsi imun yang tinggi dan antioksidan terbaik.
 .
Anggur ini mempunyai buah yang besar, sebesar bola golf, dan hidup di kawasan ekstrem, menjadikan ia mengandungi banyak polifenol dan resveratrol. Ia juga mengandung asid ellagik, yakni sejenis polifenol yang tiada dalam anggur jenis lain. Asid ellagik mempunyai peranan  alam menghentikan bahan kimia penyebab kanser, juga anti virus dan anti bakteria.
.
Kajian Resveratrol dalam melawan kanser
 .
Resveratrol sangat penting untuk memelihara dan memulihkan DNA sel yang rosak akibat radikal bebas. Radikal bebas ni puncanya daripada pencemaran, cahaya matahari dan pembakaran lemak dalam badan, yang menyebabkan pelbagai penyakit termasuk kanser dan sakit jantung.
 .
Resveratrol merupakan salah satu kandungan dalam Vivix yang telah dirujuk lebih daripada 2,000 penerbitan penyelidikan termasuk beberapa kajian yang dijalankan oleh Harvard University, National Institute of Aging, National Cancer Institute, dan banyak lagi.
Resveratrol merupakan perubatan semulajadi pertama yang mempunyai bukti kukuh menunjukkan ia menghalang atau menghentikan pelbagai peringkat kanser. Resveratrol bukan sahaja menghindar kanser, malahan ia dicadangkan sebagai rawatan tambahan.
Ia sudah lama menjadi hidangan masyarakat di benua Amerika dan Eropah, dikatakan mula dinikmati secara komersial di zaman Mesopotamia (di antara negara Turki dan Iran).

Ketahui Bagaimana Vivix Bertindak

.

Vivix ianya telah dipatenkan dan formulasi khas untuk memperbaiki sel-sel yang rosak, memberi tenaga kepada sel, perlindungan dan meningkatkan prestasi sel yang lebih baik. ianya juga adalah satu2nya suplemen yang berjaya menembusi DNA manusia

READ :  Rawatan Moden untuk Masalah Resdung - Set Resdung Shaklee Terbaik !
 .

Antara kebaikan Vivix Shaklee :

👍 Melindungi & memperbaiki sellular DNA
👍 Berfungsi sebagai agen anti penuaan
👍 Meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti, dan sendi
👍 Mengurangkan kompilasi diabetis dan kencing manis
👍 Mengurangkan risiko penyakit jantung
👍 Membantu merencatkan pertumbuhan sel abnormal( kanser)
👍 Meningkatkan kesihatan arthritis
👍 Menyokong kesihatan sendi
👍 Menyokong kesihatan mata
 

Bagaimana Vivix  membantu dalam menyekat pembahagian sel-sel kanser di peringkat selular (DNA) ?

Cakap tentang Vivix, satu lagi perkara menarik tentang Vivix yang hanya boleh didapati daripada Shaklee ialah berkaitan dengan #telomere_shortening . Telomere ini adalah bahagian paling hujung kromosom manusia.
 .
Setiap kali berlaku pembahagian sel, telomere ini akan mengalami pemendekan. Dan apabila telomere semakin pendek, sel tidak akan dapat membahagi/terbelah lagi. Ini dipanggil sebagai “senescent” atau mati.
 .

Apa yang penting sangat tentang Telomere ni?

Setiap DNA kita ada telomere di hujung kromosom kita
 .
Semasa kita baru lahir, telomere ni panjang dan melindungi kromosom. Kromosom kita ni menyimpan segala rahsia genetik kita
 .
Telomere yang panjang berupaya melindungi kromosom kita dari rosak & mati. Dalam kata lain, kita tidak mudah mendapat penyakit kronik (terutamanya kanser) & melambatkan proses penuaan
 .
Walaubagaimanapun, semakin kita meningkat dewasa, telomere kita semakin pendek. Ada orang yang mengalami pemendekan telomere dengan cepat berbanding orang lain (disebabkan banyak faktor)
 .

Vivix dan Telomere Shortening. Apa kelebihan Vivix?

 

Vivix merendahkan kadar pemendekan telomere sebanyak 40%! ok..40%! dan dengan pengamalan Vivix Shaklee, ramai orang tanya bagaimana Vivix boleh *mencegah kanser sekali gus memperbaiki sel DNA manusia. Itu sebabnya, Vivix dikenali sebagai agen anti penuaan yang melambatkan penuaan sel.

Tips Pengambilan Vivix Untuk Kesan Terbaik

Vivix ini macam pati, ia sangat tulen dan jika anda cuba bekukan di dalam freezer pun ia takkan membeku. Anda akan dapati ia masih cair dan likat.

READ :  Kenali 10 Ciri Hormon Kewanitaan yang Tidak Seimbang

Pastikan Vivix anda simpan di dalam peti sejuk, seelok-eloknya. Paling kurang jauhkan daripada sinaran matahari.

Hanya dengan 1 sudu kecil sahaja sebelum sarapan @ selepas bangun dgn perut yang kosong.

Setiap orang yang mengamalkan pengambilan Vivix sesudu setiap hari mampu memiliki kulit yang awet muda kerana setiap kali mereka mengambil sesudu Vivix, sel kulit mereka akan menjadi lebih halus dan sihat.

Apatah lagi sel organ dalaman kita? hebat bukan?

Macam Mana Rasa Vivix ?

Selalunya orang takut nak makan makanan tambahan ni. Mental dah fikir, mesti pahit dan tak sedap.

Tapi rasa vivix Shaklee ni memang sedap. Macam ribena pekat tu, manis manis masam. Tak boleh tahan.

Yummmy,mcm ribena 😍

Kajian Saintifik Bagaimana Vivix Membantu Masalah Kanser Oleh Saintis

1 : Hubungkait antara Resveratrol (Kandungan Vivix) dan Kanser Payudara

Resveratrol vs Kanser Payudara
READ :  Vitamin Shaklee Terbaik untuk Dihadiahkan Kepada Ibubapa

 

2 : Hubungkait antara Resveratrol (Kandungan Vivix) dan Kanser Kolon atau Usus

Resveratrol vs Kanser Usus

 

3 : Hubungkait antara Resveratrol (Kandungan Vivix) dan Kanser Prostat

Resveratrol vs Kanser Prostat

4 : Bagaimana Vivix dapat Meningkatkan Tenaga Selular

4 : Hubungkait antara Resveratrol (Kandungan Vivix) dan Kanser Paru Paru

 

Testimoni Pesakit Kanser Yang Mengamalkan Vivix

Vivix sangat bagus diamalkan oleh pesakit kanser untuk semua tahap , samada sebelum atau selepas rawatan kimoterapi atau radioterapi . Kerana vivix dapat
  • merencatkan abnormal sel dalam badan
  • menghasilkan sel baharu bagi mengantikan sel yang mati akibat rawatan kimoterapi

1 : Kanser Usus dan Vivix Shaklee

2 : Kanser Uterine dan Vivix Shaklee

3 : Kanser Ovari dan Vivix Shaklee

4 : Kanser Paru Paru dan Vivix Shaklee

 

5: Kanser Paydara dan Vivix Shaklee

 

 
Sesiapa yang mengidap kanser janganlah putus asa. Cubalah ikhtiar dengan vivix. Jika anda, adik beradik, saudara mara, sahabat handai ada mengidap kanser janganlah cepat berputus asa. Orang kata berpantang ajal sebelum maut.
 .
Fikir positif dan kental melawan penyakit . Last but not least ialah berdoa kepada Maha Esa untuk makbulkan kesembuhan.
 
———————————–
Saya Nornadia Mansor , ID Shaklee : 866457
adalah pengedar sah Shaklee anda
.
Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan,
sila hubungi :
.
✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
✉ Email : nornadiamansor@yahoo.com
.
ATAUPUN♥ Walk in ke mana cawangan Shaklee seluruh Malaysia yang
berdekatan dengan anda, Sila gunakan ID 866457 

untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan ♥
Setiap pembelian di laman ini, anda layak menerima :
☑ Jadual pengambilan vitamin
☑  Tips ekslusif
☑ Konsultasi percuma berterusan
 ———————————
Penemuan Terbaru Yang Berjaya Merencatkan Sel Kanser was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

You may also like

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.