Patah Tulang Sembuh dalam Masa Sebulan, Doktor Terkejut

Tengok tajuknya pon dah rasa takut, inikan pulak pada yang mengalami masalah patah tulang. Seram! Automatik jadi trauma ,terganggu aktiviti seharian . Sebagai manusia biasanya, tak ada sapa pun yang ingin sakit, apalagi sampai patah tulang. Namanya juga musibah. Boleh terjadi pada sesiapa, tak mengira masa.
 .
Proses penyembuhan , pemulihan bagi individu yang mengalami masalah patah tulang bukanlah satu proses yang singkat. Ada setengah pesakit yang mengambil masa sehingga berbulan atau bertahun lamanya, ada yang perlukan pembedahan dan rawatan fisioterapi.
 .
Sebenarnya tubuh boleh memulihkan sendiri keadaan bahagian tubuh yang rosak seperti halnya patah tulang, namun tanpa di beri pengambilan seperti vitamin (makanan tambahan) atau ubat maka akan sangat lambat sekali untuk pulih.
 .
Jom saya kongsikan dengan anda pengalaman seorang adik yang mengalami patah tulang di dua bahagian tubuh dan berjaya pulih dalam masa sebulan dengan Set Patah Tulang Shaklee dan atas izin Allah.
 

Testimoni Set Patah Tulang Shaklee 

.

Saya Muhammad Faiz Bin Ahmad , 23 tahun. Saya ingin kongsikan #ShakleeEffect saya kepada semua. Sebenarnya saya sebelum ni anti-suplement tau! Tu lah orang cakap, bila tak sakit memang kita tak cari supplemen-supplemen ni..Bila dah kena sendiri baru rasa kepentingannya.

Jom ikuti kisah saya..

Punca dan Akibat Kemalangan 

Saya terlibat dalam kemalangan jalan raya awal bulan 3 tahun ni (2015) . Semasa tu saya menunggang motosikal. Badan saya tercampak dalam gaung setelah saya cuba mengelak daripada sebuah kereta yang ‘makan’ jalan laluan saya. (Masa tu rasa macam superman plak badan melayang terbang). Akibatnya saya mengalami patah tulang belakang dan juga patah tulang di atas telapak kaki saya.
.
Menurut doktor tulang belakang yang patah tu tulang yang no 2 seperti carta di atas & akan ambil masa untuk sembuh . Tapi, berapa lama masa yang akan diambil ,doktor pun tak dapat nak pastikan dan saya pula takkan nak menunggu sahaja tanpa usaha apa-apa..
.

Rawatan dari Hospital 

Sampai bila saya nak berkerusi roda dan terbaring atas katil sahaja tunggu tanpa buat apa-apa. Perlukan usaha juga kan sebab doktor hanya bagi ubat tahan sakit sahaja. Takkan boleh sembuh dengan ubat tu ja..

.

Rawatan Alternatif

Jadi, saya meminta kakak saya yang kebetulan pengedar Shaklee memberi cadangan supplemen yang mana boleh membantu mempercepatkan proses penyembuhan tulang saya ni
.
Jadi, kakak saya cadangkan Set Patah Tulang Shaklee iaitu:
  • ESP
  • Zinc
  • Ostematrix
  •  Omega Guard
 .

Hasil Dari Rawatan Alternatif

Alhamdulillah setelah mengamalkan supplemen tersebut dengan konsisten tulang patah yang dialami oleh saya sudah bercantum semula dalam masa sebulan!!. Dengan izinNya jua. Alhamdulillah…Menakjubkan!!
 .
Doktor pun berkali-kali tengok xray macam tak percaya. Siap tanya dah berapa lama accident ni sehinggakan doktor tu pun panggil doktor yang dari pemerhatian saya lebih senior dari dia untuk mengesahkannya.
.
Jadi balutan simen di kaki doktor terus buka dan menyuruh saya menggunakan tongkat pula sebab katanya tulang baru bercantum dan tak mau bagi tekanan yang kuat sangat ke atas kaki saya..
 .
Lagi pula untuk menampung tulang belakang saya sebab doktor minta untuk teruskan pakai bengkung keras tu sekurangnya selama 6 bulan untuk memastikan tulang tu betul-betul kukuh dan bercantum dengan baik sebab melibatkan tulang belakang takut menekan saraf yang akan beri kesan buruk pada badan saya nanti.
.
Bulan ke -3 , doktor kata bengkung keras yang membalut badan saya tu dah boleh dibuka. Katanya tulang saya dah bercantum elok cuma dalam masa setahun ni saya tidak dibenarkan untuk angkat benda-benda yang berat dan juga menunggang motor.
.
Alhamdulillah gembira lah saya. Saya dah boleh bergerak dengan bebas tanpa perlu rasa seperti “Iron Man” lagi!! Saya juga tak perlu jumpa dengan doktor lagi dan hanya diberikan ‘open appoinment’ sekiranya terjadi apa-apa seperti rasa sakit dan sebagainya.
.
Alhamdulillah!!Sekarang ni saya masih konsisten mengamalkan Ostematrix dan juga ESP sahaja. Saya perlu mengambil bekalan kalsium secukupnya untuk pastikan tulang saya betul-betul kuat.
.
Syukur Alhamdulillah. Terima Kasih.

Bagaimana Set Patah dan Retak Tulang Shaklee Berfungsi Membantu Masalah Patah Tulang?

vitamin untuk patah tulang, tulang patah, ubat sambung tulang,pemulihan tulang patah,ubat patah tulang
 


1. Ostematrix Shaklee ( Kalsium )

Tulang mempunyai beberapa unsur dalam pembentukan tulang, diantaranya yang paling besar ialah kalsium
 .
Kalsium adalah nutrisi yang bertanggungjawab untuk menjaga tulang agar tetap sihat. Klasium ini juga diserap oleh tubuh bersama dengan vitamin D. Membantu mempercepatkan pemulihan atau penyembuhan patah tulang.Pembentukkan tulang lembut hingga tulang keras sangat memerlukan kalsium yang tinggi. Bagi memastikan penghasilan sel tisu yang baru untuk tulang.

.

2. Zinc Complex 

Pembentukkan tulang lembut hingga tulang keras sangat memerlukan kalsium yang tinggi. Bagi memastikan penghasilan sel tisu yang baru untuk tulang.

.

Mengapa mereka yang patah tulang ni memerlukan protein ? Sebab anggota badan kita terdiri daripada protein. Tulang, kulit, rambut, otot, dan organ diperbuat dari protein. Selain itu, ESP diperlukan untuk mempercepatkan pertumbuhan sel-sel tulang yang telah ‘tercedera’ atau mungkin mati akibat patah tulang tersebut.
 .
Ambil secara konsisten selama 120 hari untuk kesannya. Kerana dalam masa 120 hari adalah untuk sel dalam badan akan bertukar ataupun di renew. Jadi, sel-sel yang mati disebabkan oleh tulang yang patah/retak akan diperbaharui.
 
————————————
Saya Nornadia Mansor , 
ID Shaklee : 866457 
adalah pengedar sah Shaklee anda
 .
Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan,
sila hubungi :
 .
✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
.
📱 Link Terus untuk Whatsapp :
http://www.wasap.my/60134211610
http://www.wasap.my/60134211610
.
📩 Email : nornadiamansor@yahoo.com
 .
ATAU
 .
♥ Walk In ke mana mana cawangan Shaklee berdekatan,  gunakan ID 866457 untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan ♥
 .
Setiap pembelian di laman ini, anda layak menerima :
☑ Jadual pengambilan vitamin
☑  Tips ekslusif
☑ Konsultasi percuma berterusan
Patah Tulang Sembuh dalam Masa Sebulan, Doktor Terkejut was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

READ :  Rawatan Mengurangkan Sakit Tulang Belakang atau Slipped Disc Tanpa Pembedahan

You may also like

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.