PARUT JERAWAT HILANG DENGAN SHAKLEE VITAMIN E

Anda perasan tak kenapa saya selalu pesan kena minum air banyak bila anda mula consume vitamin Shaklee? Bagi pelanggan tersayang saya, kalian mesti dah selalu sangat dengar pesanan dari penaja ni kan? (^_-)

Bagi yang memang suka minum air banyak mungkin tiada masalah lah..yang menjadi masalah sekarang kalau kita jenis yang agak kurang minum air kosong. Ramai juga yang beri feedback, agak sukar nak minum air atleast 2-3liter sehari seperti yang disarankan.
Pada saya mula2 memang nampak macam sukar jer…tapi kita kena ‘berkorban’ sikitlah..apa salahnya kan? Tak rugi ke kalau kita dah berhabis berpuluh2 atau beratus2 ringgit beli vitamin, tapi disebabkan sikap kita yang malas nak minum air seperti disarankan, sudahnya kita tak nampak apa2 perubahan positif lepas consume vitamin. 
Cuba kita fikir balik…macamana vitamin2 tu nak diserap dengan sempurna dalam badan, kalau badan kurang air..Senang cerita air ibarat macam kenderaan pengangkut vitamin lah..Rugi kan? Vitamin dah ada dalam badan, tapi sebab kurang air maka ia tak dapat diserap ke dalam badan dengan sebaiknya…lalu terus je keluar melalui perkumuhan.Rugi..rugi…
Antara perubahan/kesan2 yang kita senang nampak bila badan kurang air selepas pengambilan vitamin ialah SAKIT KEPALA, JERAWAT KELUAR DENGAN TIBA-TIBA ATAU JADI BANYAK…ini adalah detox badan kita secara kasar…jika pengambilan air yang mencukupi, badan akan detox secara lembut melalui perkumuhan
Takkan kita nak tunggu jerawat yang tiba-tiba muncul di muka yang tulus mulus, baru nak minum banyak air kan? (^_-)
Ok, sekarang saya nak kongsikan pengalaman salah seorang pengguna SET B (breastfeeding) ESP yang agak kurang minum air di awalnya menyebabkan jerawat mula muncul di muka…namun dengan bantuan Vitamin E, alhamdulillah kini jerawat di muka beransur hilang dan kulit jadi licin semula…

Owh ya! Vitamin E juga dikenali sebagai Vitamin Sex

Jadi tak hairanlah ramai para isteri mahupun suami2 di luar sana yang jatuh chenta dengan Vitamin E..bukan saja baik untuk kulit, baik utk kesihatan jantung dan kesihatan seksual…siapa yang belum cuba tu, masih belum terlambat untuk anda mencubanya!
PARUT JERAWAT HILANG DENGAN SHAKLEE VITAMIN E was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

READ :  10 Sebab Kenapa Mealshake Penting Untuk Tumbesaran Si Manja

You may also like

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.