Minyak Berurut Moden Yang Terbaik : MARVELOUS MASSAGE GEL (MMG)

Saya ni mak anak dua, so antara benda penting jugakla yang mesti ada adalah minyak berurut, tapi kalini lagi moden (krim berurut, tapi bau wangi lavender !). Saya pilih krim berurut moden iaitu MARVELOUS MASSAGE GEL .Lenguh lenguh badan dapat jugak dikurangkan dengan minyak berurut dan baunya yang harum

Produk keluaran Bumiputera!

Buat anda yang kerap sakit dan lenguh badan, ibu  berpantang  mehla cuba MARVELOUS MASSAGE GEL. Confirm jatuh cinta terussss!

MARVELOUS MASSAGE GEL,minyak berurut terbaik,minyak urut badan,minyak urut serai wangi

.

Kandungan dalam bekas yang handy dan mudah dibawa kemana mana. Tak perlu risau kalau tertumpah dalam beg ,sebab ia berbentuk krim . Isi kandungan 100ml ! Picit sikit je kat tangan (besar biji kacang tu pon dah cukup terasa ) .

Jadinya, 1 botol ni mampu tahan berbulan bulan

READ :  Tips Kekal Ramping Untuk Ibu Menyusu

.

kegunaan marvelous massage gel,MMG Massage Gel ,Marvelous Massage Gel,Minyak Berurut Moden
aduhh…terpicit banyak pulak,,boleh pakai 2-3 tempat dalam kuantiti sebanyak ni

Kalini saya sendiri bagi Mak, suami cuba MARVELOUS MASSAGE GEL ni.

Hasilnya  :

  • Mak cakap tempat sensitif resdung (hidung and mata) dah terkawal sikit, sakit kaki pon berkurang
  • Cik abang kita pulak bagitau,rasa sejuk sejuk je minyak berurut ni, rasa tenang sikit, haha. Kebetulan masa pakaikan kat suami, dia tengah sakit kaki..Jadi,memang sangat membantu
  • Membantu ibu berpantang untuk hangatkan badan

BAHAN UTAMA MARVELOUS MASSAGE GEL :

kegunaan marvelous massage gel,MMG Massage Gel ,Marvelous Massage Gel,Minyak Berurut Moden
🌹Peppermint

– extract dia bagus utk sakit kepala, krem perut ke kejang ke..dapat ringankan rasa sakit

.
🌹 Minyak Kayu Putih/eucalyptus globulus leaf oil

– pun sama fungsi dapat legakan sakit sakit badan dalam masa sama beri rasa aromaterapi pada pengguna. Bagus utk kurangkan kejang otot, antioksidan, bantu hilangkan rasa sakit, bantu penyembuhan luka

READ :  8 Tips Menangani Masalah Anak Tantrum atau Mengamuk

.
🌹Aloe Vera/alor barbadensis

– salah 1 bahan terbaik utk kosmetik, melembabkan kulit, menghapus bekas luka

.
🌹Air

–  bertindak sebagai pelarut dan mudah diserap kulit.

.
***Acrylates/c10-30 alkyl acrylates tu ialah bahan pengemulsi yang berperanan menggalakkan fungsi bahan bahan lain dalam massage gel ni

Kenapa Anda Perlu Dapatkan Marvelous Massage Gel?

Marvelous Massage Gel ni hanyalah asbab sahaja. Semua yang berlaku atas keizinan dariNYA

Apa yang bestnya MMG ni.. ianya

❌Tak melekit

❌Tak berminyak

✅Berbau wangian lavender

.

Kegunaan minyak angin moden ,Marvelous Massage Gel (MMG)

💞Menghilangkan resdung & kerap bersin diwaktu pagi, waktu sejuk

💞Serangan sakit Kepala / Migrain berpanjangan,

💞Kahak yang banyak dan berlendir

💞Selsema yang berpanjangan

READ :  Testimoni Berjaya Hamil Setelah 7 Tahun Menanti Cahaya Mata

💞Melegakan Athma / Lelah

💞Ketidakselesaan akibat tidur berdengkur

💞Sengal–sengal badan, otot & sendi,

💞Kegatalan pada mata, hidung dan muka,

💞Gigitan Serangga, Bisul dan Sakit Gigi

💞Menghilangkan ruam2 panas

💞Menghilangkan ketuat

💞Matikan kutu kepala

💞Senggugut,sakit perut

💞Penawar penyakit2 ringan lain

Berapakah Harga Marvelous Massage Gel?

Harga: RM45

Buat masa sekarang harga promosi: RM39

Ejen Dropship dialu-alukan.

Bagaimana Cara Nak Dapatkan Marvelous Massage Gel?

Contact/rujuk:

💻Facebook : Dira Ismail ( dirajuta@gmail.com )

📞 No Telefon : 019-9199111

📱Link Terus Ke Whatsapp

 www.wasap.my/60199199111

 www.wasap.my/60199199111

 www.wasap.my/60199199111

Minyak Berurut Moden Yang Terbaik : MARVELOUS MASSAGE GEL (MMG) was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

You may also like

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.