Kebaikan Vitamin C Shaklee Berbanding Vitamin C Jenama Lain !

kebaikan vitamin c shaklee,produk vitamin c terbaik

Vitamin C adalah vitamin kegemaran Nadia yang wajib diambil hari hari ,atau boleh dikatakan rutin harian  disebabkan Vitamin C adalah vitamin yang sangat sangat rapuh.

Vitamin C mudah rosak pada suhu yang terlalu tinggi. Maka apabila cuaca panas, vitamin C dalam badan yang sedia ada akan musnah.

Korang perasan tak , biasa kalau yang pernah dapat Vitamin C dari KKIA,plastik yang digunakan adalah warna hitam dan bukan warna lutsinar seperti vitamin lain. Ia adalah bertujuan untuk menjaga kualiti vitamin C

Kalau ditanya pada saya, antara vitamin asas apa yang perlu dimakan untuk kulit yang sihat dan cantik, baik untuk antibodi dan kesihatan , saya sarankan Vitamin C Plus Shaklee.

Ramai sangat terkejut bila saya bagitau yang Vitamin C Shaklee ni ;

  • 180 biji dalam 1 botol
  • Tahan 6 bulan penggunaan
  • Bersifat Sustained released,yang bersifat pelepasan masa, yang mana setiap 1jam sebanyak 100mg dilepaskan ke dalam badan kita
  • Harga pun tak sampai ratusss. Murah and berbaloi!!

 

produk vitamin c shaklee terbaik di malaysia

KEISTIMEWAAN & PERBEZAAN Vitamin C SHAKLEE dengan Vitamin C lain yang ada di pasaran?

Kalau tengok kat pasaran memang banyak kan pelbagai VITAMIN C macam-macam jenama lain, tapi hari ni saya nak kongsikan apa keistimewaan dan Keistimewaan  VITAMIN C shaklee dengan vitamin c yang lain tu 😊 .

  • Vitamin C Shaklee bertindak secara ‘Sustained Release’ atau dilepaskan dalam badan secara perlahan-lahan  secara bperingkat dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dalam badan & mengurangkan pembaziran serapan

  • Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin c dengan lebih
  • Mengandungi 120mg bioflavonoid dan 25% bioflavonoid diekstrak daripada kulit buah yg dikenali sebagai vit c complex. IMMUNE BOOSTER
  • Kandungan Vitamin C yang tinggi.
  • Satu biji Vitamin C Shaklee ini juga mampu membekalkan khasiat yang sama seperti memakan 7 biji buah oren beserta dengan kulitnya.
  • Formulasi terbaik yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah
  • Sustained Release supplement boleh menawarkan kesan vitamin yang optimum, meminimumkan kehilangan vitamin dalam proses penguraian (perkumuhan), serta menstabilkan paras darah waktu siang dan malam.
  • Ujian klinikal membuktikan pengambilan vitamin C dalam 2 tablet dalam jarak masa 5 jam mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam.
  • Sustained Release Vita-C adalah 100% semulajadi, halal, selamat dan berkesan kerana semua produk shaklee menjalani ujian-ujian klinikal (ujian ke atas manusia) sebelum dipasarkan.
READ :  Aturan Makan Vitamin Shaklee Yang Betul

vitamin c terbaik malaysia,keistimewaan vitamin c shaklee,kebaikan vitamin c shaklee

 

Tanda kekurangan vitamin C Dalam Badan

Vitamin C sangat penting bagi tubuh. Bukan hanya dapat sistem imun semakin menurun ,kekurangan vitamin C terbukti menimbulkan berbagai masalah kesihatan. Antaranya ;

tanda kekurangan vitamin c dalam badan,kesan kekurangan vitamin c
Tanda kekurangan vitamin c dalam badan
  • Mudah tertekan ( stress)
  • Kulit kelihatan sangat kering dan bersisik
  • Tapak kaki keras dan kasar
  • Luka yang lambat baik
  • Mudah selsema/ bersin
  • Wajah nampak tua berbanding umur (Vitamin C penting utk pembentukan kolagen)
  • Mudah dapat ulcer
  • Mudah demam
  • penyakit Skurvi

Pentingkah Vitamin C untuk badan kita?

READ :  Anda Keliru Mencari Vitamin C Terbaik? Kami ada Jawapannya

Penting sangat. Untuk imuniti terutamanya.

Kalau amalkan secara konsisten kita boleh mencegah banyak penyakit sebab imuniti kita kuat.

Kalau imuniti kita lemah, kita akan sering jatuh sakit. Mudah demam, mudah selsema, mudah kena allergik. Takde siapa suka sakit kan?

keistimewaan vitamin c shaklee,kebaikan vitamin c shaklee,fungsi vitamin c shaklee,kelebihan vitamin c

Fungsi dan Kebaikan Vitamin C Shaklee

Kebaikan,kelebihan dan fungsi  Vitamin C Shaklee yang menjadi pilihan ramai adalah ;

vitamin c shaklee,fungsi vitamin c shaklee,kebaikan vitamin c shaklee untuk kulit,kebaikan vitamin c shaklee,kelebihan vitamin c shaklee

1. Antara KEBAIKAN Vitamin C untuk KULIT:

  •  Perlindungan daripada sinar UV
  •  Mengurangkan kesan sunburn
  •  Membantu prevent masalah jerawat degil
  •  Tona kulit menjadi lebih sekata
  •  Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan luka
  •  Mencerahkan kulit secara semulajadi (seluruh badan)
  • Membantu masalah kulit sensitif seperti resdung dan eczema
  •  Mengatasi masalah jerawat nasi dan pasir
  •  Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
  •  Membantu menghasilkan kolagen dalam badan
  •  Kulit lebih glowing dan berseri
.

2. Kebaikan Vitamin C Shaklee untuk kesihatan

  • Meningkatkan sistem imun – membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi, bantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.
  • Mengatasi insomnia – membantu memperbaiki masalah insomnia dan masalah mental seperti keresahan dan tekanan.
  • mempercepatkan penyembuhan luka
  • meningkatkan penyerapan zat besi
  • Meningkatkan tenaga dan mencegah keletihan.
  • Menghasilkan bahan pemancar saraf (neurotransmitter).
  • Mencegah penyakit buta akibat katarak.
  • Mencegah batu karang pundi hempedu.
  • Menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah.
  • Menghindar arteriosclerosis.
  • Mengekalkan kapilari darah yang sihat.
  • Mengekalkan kolesterol dan tekanan darah yang sihat
  • Memperbaiki stress & masalah berkaitan mental.
  • Memperbaiki resdung seperti bersin.
READ :  25 Kebaikan Vitamin C Bagus Untuk Kecantikan Kulit dan Kesihatan Tubuh

.

3- Vitamin C untuk perangi kanser

  • meningkatkan interferon semulajadi tubuh (sistem pertahanan tubuh) untuk merangsang pengeluaran T-cells melawan kanser dan membuang kimia berbahaya
  • menghapuskan radikal bebas dalam badan manusia.

Testimoni Pengguna Vitamin C Shaklee

Testimoni 1: Selepas mengamalkan Vitamin C Shaklee , tiada lagi bengkak tonsil apabila demam, ulser dimulut semakin berkurang , demam semakin baik dan kulit lebih berseri dan jerawat makin pudar

testimoni vitamin c shaklee untuk jerawat kulit
testimoni vitamin c shaklee untuk kulit yang jerawat

.

Testimoni 2: Testimoni kebaikan vitamin c shaklee membantu meningkatkan imun badan (jarang sangat kena demam dan selesema) dan tonsil tahap dua semakin sembuh selepas mengamalkan vitamin c shaklee

testimoni vitamin c shaklee,kebaikan vitamin c shaklee

.

Testimoni 3 : Testimoni vitamin c shaklee yang membantu kecutkan jerawat dengan cepat , menyembuhkan luka bersalin dengan cepat dan imun badan semakin meningkan (jarang kena serangan demam selesema

testimoni vitamin c shaklee,kebaikan vitamin c shaklee

.

Testimoni 4: 

kebaikan vitamin c untuk perokok
kebaikan vitamin c untuk perokok

Bagaimana ingin Mendapatkan Vitamin Shaklee?

(i) Hubungi Saya :

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, sila hubungi :
 .
✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
.
📱 Link Terus untuk Whatsapp :
http://www.wasap.my/60134211610
http://www.wasap.my/60134211610
.
📩 Email : nornadiamansor@yahoo.com
.

(i) Buat belian di cawangan Shaklee terdekat

Walk In ke mana mana cawangan Shaklee berdekatan,  gunakan ID 866457 untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan
.
Kebaikan Vitamin C Shaklee Berbanding Vitamin C Jenama Lain ! was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

You may also like

1 Ulasan

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.