Kandungan Utama Vivix Yang Menyebabkan Ia Menjadi Vitamin Terlajak Laris

RAHSIA KANDUNGAN VIVIX SHAKLEE TERBONGKAR!
Harini nak cerita sikit pasal produk, hehehe, tapi bukan sebarang produk. Produk baik punya. Memang diakui ramai ahli shaklee. Oklah, jom kita tengok apa yang ada dalam Vivix shaklee. Kenapa dia power sangat ?
Ooo, rupanya ada 4 bahan ajaib dalam vivix ini. Shaklee sudah melaburkan berbillion dollar utk kajian supplemen terulung ini
Jom kita bongkar
kandungan utama vivix shaklee,bahan vivix shaklee,harga vivix shaklee,vivix shaklee untuk apa

(a) Muscadine Grape

Anggur hebat ini adalah satu satunya anggur semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom,iaitu 20 kromosom dan kerana inilah ianya mempunyai lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.Ia mempunyai ciri ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria.
Anggur muscadine dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti radang.
Kandungan Vivix yang paling utama iaitu Anggur Muscadine. Tengok la gambar anggur ni, besar kan? Macam bola golf. Anggur ni jaraaaaang sangat dapat jumpa apatah lagi dapat makan sebab harganya sangat-sangat mahal. Bayangkan la sebijik anggur ni ja boleh mencecah RM100 sebijik! 😱😱
.
Tentang anggur, dalam Al-Quran pun Allah ada sebut. Sebenarnya ia adalah di antara makanan yang amat baik untuk kesihatan. Kini, sains pun dah banyak mengkaji tentang kelebihan buah anggur. Purple colournya memberi khasiat antioksidan semulajadi yang terhebat di dalam alam ni.

(b) Elderberry atau Sambucus Nigra

Elderberry juga dikenal sebagai Sambucus Nigra. Buahnya bulat kecil berwarna ungu gelap bergerombol seperti anggur. Buah ini banyak tumbuh di Eropa, Amerika Utara, Asia, dan Inggris. Elderberry merupakan jamu popular dan telah lama digunakan dalam pengubatan tradisional.
Manfaat lain jus elderberry yang terkandung dalam Vivix  ialah
  • Telah terbukti sangat efektif dalam pengubatan dan penyembuhan demam dan juga digunakan untuk mengobati penderita demam selama epidemi di Panama pada tahun 1995.
  • Kandungan vitamin C yang tinggi sangat bermanfaat dalam pengubatan penyakit yang disebabkan karena infeksi virus dan bakteri.
  • Kemampuannya untuk mencegah dan mengubati kanser, berkaitkan adanya antioksidan dalam Vivix
  • Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, serta sangat membantu dalam mengubati penyakit AIDS dan kanser.
  • Menurunkan kadar kolesterol dan mengurangi kolesterol jahat.Sangat bermanfaat dalam mencegah penyakit jantung.
  • Kesan berbahaya dari pencemaran, stres, dan makan yang tidak sihat dapat dicegah dan dikurangi dengan mengambil jus elderberry setiap hari.
  • Mencegah dan membantu penyembuhan diabetes, perlindungan terhadap infeksi virus, dan sesak nafas.
  • Meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.
.

(c) Lobak Ungu

Ia adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk karotenoids , phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yg mustajab.
Anthocyanins adalah btanggungjawab pd warna merah menyala, biru dn ungu pd buah dn sayur. Asid klorogenik adalah antioksidan paling byk dlm semua karot dan ia bertanggungjawab mengurang diabetes.
.
Kebelakangan ini kajian menunjukkan anthocyanins, bertindak sebagai anti radang,anti mikrobial dn anti carcinogen. Ia mengurangkan risiko penyakit jantung.
.

(d) Polygonum Cuspidatum

Polygonum cuspidatum ( knotweed jepun) adalah tumbuhan perenial yg besar berasal dari asia, yang juga banyak ditemui di Amerika utara dan Eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol Polygonum Cuspidatum banyak mnafaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti penuaan .
.
Kesimpulan dari ujian demi ujian menunjukkan resveratrol membantu melambatkan proses penuaan,merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet, dan mengurangkan berat badan

Fakta Nutrisi Vivix Shaklee

Campuran proprietari saintifik termaju kami adalah berasaskan anggur muscadine – salah satu buah-buahan semula jadi paling sukar diperolehi dan paling berkuasa.

READ :  Stress atau Tekanan Menjejaskan Kesuburan?

Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mengandungi pekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.

READ :  Anda Keliru Mencari Vitamin C Terbaik? Kami ada Jawapannya

Di Shaklee, kami memanfaatkan keberkesanan anggur muscadine ini ke dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol.

kandungan dalam vivix shaklee,bahan vivix shaklee,harga vivix shaklee,vivix shaklee untuk apa

Hebatnya ramuan2 dalam vivix ini sehinggakan jika disimpan dibawah suhu beku sekalipun vivix takkan pernah beku. Tak percaya? Cubalah dulu…

kandungan dalam vivix shaklee,bahan vivix shaklee,harga vivix shaklee,vivix shaklee untuk apa

Bagaimana ingin Mendapatkan Vitamin Shaklee?

(i) Hubungi Saya :

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, sila hubungi :
 .
✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
.
📱 Link Terus untuk Whatsapp :
http://www.wasap.my/60134211610
http://www.wasap.my/60134211610
.
📩 Email : nornadiamansor@yahoo.com
.
(i) Buat belian di cawangan Shaklee terdekat
Walk In ke mana mana cawangan Shaklee berdekatan,  gunakan ID 866457 untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan
.
Kandungan Utama Vivix Yang Menyebabkan Ia Menjadi Vitamin Terlajak Laris was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

You may also like

1 Ulasan

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.