Anda ada masalah kulit BERPARUT? MESTI baca : Vitamin E kurangkan parut Chiken Pox.

✅ Kesan parut yang merimaskan
✅ Parut yang lama dan susah nak hilang
✅ Parut akibat kemalangan
✅ Parut Akibat jerawat
✅ Parut campak
✅ Parut disebabkan kulit sensitif
.
Benar, parut pada wajah atau tubuh badan kadang-kadang membuatkan kita kurang keyakinan. Tidak kiralah di depan umum, suami atau keluarga. Mungkin sebelum ni anda dah cuba perlbagai produk, namun kurang kesannya.
.
Ada yang tidak menyembuhkan malahan memburukkan lagi keadaan kerana bahan kimia yang tinggi dalam produk tersebut. Nak cantik jadi bertambah tak cantik. Kesan jangkamasa panjang belum tahu lagi tu.
.
Pening kepala nak hilangkan parut ni…

Kenapa Parut Jerawat Susah Nak Hilang.

1. Kekurangan Protein

Protein berperanan penting dalam pembaikan sel tisu kulit dan mampu menyerap vitamin lain dengan cepat dalam semua sel. Untuk kulit,  Apabila anda kekurangan protein, ia sangat susah untuk sel kulit anda hendak membina yang baru untuk menutup kembali lubang-lubang parut.
.
Ia juga tak kuat untuk membaiki sel rosak. Serta apabila anda mengambil Vitamin C, sel tak mampu membantu penyerapan vitamin C dengan cepat. Jadi tersangatlah penting protein dalam baikpulih sel kulit anda.
.

2. Kekurangan Vitamin C 

Semakin hari kita akan kehilangan vitamin C dari badan kita. Dan badan kita tak mampu menghasilakn vitamin sendiri melainkan anda mengambil melalui makanan.
.
Vitamin C sangat penting untuk kulit di mana ia mampu menghasilkan kolagen untuk membaikpulit kulit yang berparut, yang berkedut serta mampu mencerahkn kesan-kesan lebam parut. 
.

3. Toksin Dalam Badan 

Hari-hari anda boleh ambil nutrisi melalui makanan, seperti ikan yang ada protein, buah-buahan . Tetapi parut tak hilang jugak. Itu terjadi kerana Toksin dalam badan anda telah melambatkan proses baikpulih sel kulit. Jadi untuk membuang toksin anda perlu detoks badan anda dahulu.
.

4. Kafein 

berkafein juga melambatkan proses baikpulih sel kulit. Jadi kafein, saya sarankan anda stop dahulu untuk pulihkan parut anda. 

Bagaimana Hilangkan Bekas Parut dengan Berkesan?

Cara pantas dan senang untuk hilangkan parut adalah dengan Vitamin E Shaklee. Kesannya
  • kulit licin tanpa kesan parut yang hodoh
  • kulit lebih lembap dan licin
  • hilang tompok tompok dan garis penuaan
  • awet muda

Gabungan Vitamin E dan Energizing Soy Protein (ESP) membantu mempercepatkan lagi proses pemulihan parut.

Bagaimana Vitamin Shaklee Membantu Menghilangkan Parut Dengan Berkesan?

Vita E Complex 

Vitamin E Shaklee memang dikenali sebagai vitamin untuk kecantikan kulit. Secara amnya Vitamin E Shaklee membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal.

Satu lagi kelebihan Vitamin E Shaklee adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif

Kebaikan Vitamin E untuk kulit;

1- Kulit menjadi lebih LICIN, LEMBUT dan HALUS
2- Membantu mengatasi KULIT KERING, menggelupas (kerap kena aircond memang wajibul amik k)
3- Membantu mengurangkan KEDUT & GARIS HALUS
4- Kulit jadi lebih GLOWING dan tak kusam
5- Membantu menghilangkan PARUT dan JERAWAT
6- Membantu kulit yang cepat SUNBURN
7- Melindung kulit dari uv/cahaya matahari & pencemaran
8- Mengurangkan masalah BLACKHEADS & WHITEHEADS
9- Melambatkan proses PENUAAN dan tanda2 penuaan!

Vitamin E juga boleh membantu korang yang ada masalah jeragat dengan cara; 

>> Mencerahkan tona kulit
>> Menegangkan kulit wajah
>> Melancarkan peredaran darah ke wajah 
>> Meningkatkan pemulihan sel2 rosak
>> Menghalang penghasilan bintik hitam akibat kena sunburn
>> Meningkatkan proses rejuvenasi kulit

Cara mudah untuk hilangkan parut dengan Vitamin E Shaklee

hanyalah dengan pecahkan kapsul vitamin E dan sapu pada kawasan parut setiap malam sehingga dapat kesan yang diingini.

Satu botol Vitamin E mengandungi 120 biji, hanya makan sebiji sehari, sebotol vitamin E mampu tahan sehingga 4 bulan penggunaan. Jimat dan berbaloi. 

.

Energizing Soy Protein (ESP)

Untuk mempercepatkan lagi kuasa penyembuhan dan kesan parut, pelanggan juga disyorkan untuk ambil bersama dengan ESP. ESP membantu untuk memperbaharui sel kulit dan penghasilan sel kulit baru akan menjadikan kulit lebih cerah dan berseri.

Antara kesan-kesan positif yang mereka alami ialah :

  1. Kulit cantik tanpa makeup
  2. jerawat hilang
  3. jerawat cepat kecut
  4. kulit semakin cerah berseri
  5. parut jerawat hilang
  6. kulit lebih anjal dan glowing
  7. kulit tidak berminyak
  8. kulit tidak kering
  9. jeragat hilang
  10. kulit semakin lembab
  11. liang pori mengecil
  12. kulit semakin gebu
  13. kulit tidak kusam
  14. whitehead dan blackhead semakin hilang
  15. kulit semakin cerah
  16. tone kulit semakin sekata
  17. kedut-kedut diwajah hilang
  18. tiada masalah tumit kaki pecah
  19. kulit badan cerah dan licin
  20. stretch mark hilang
  21. Awet muda
  22. kulit lebih tegang
  23. Elak jerawat pasir
  24. Elak kulit jadi sunburn/terbakar
READ :  Kebaikan dan Kelebihan Carotomax Shaklee

.

Testimoni Penggunan Set Parut Yang Berjaya

Pengalaman pelanggan-pelanggan kami sebelum ini mendapati parut lebih cepat pudar jika diambil bersama Vitamin E dan ESP

 #Testimoni 1 : Parut Campak penuh pada badan, setelah 2-3 bulan, parut semakin pudar dan berkurang  

Bulan July lepas, hubby kena chicken pox yang agak teruk. Habis satu muka dia penuh dengan parut2 chicken pox tu. Fai pn apa lagi, bila hubby baik jer dari chicken pox… Fai terus sapukan minyak vitamin E kat tempat2 parut di kawasan muka hubby.
.
Memang sapu sungguh2 la sebab nk bagi parut2 tu cepat pudar. Hihi… Bila parut tu dah mula pudar, fai hanya sapukan vitamin E 2-3kali seminggu jer. Tapi yang penting Fai memang tak pernah skip bagi hubby basic vitamin (optimum set).
.
Alhamdulillah… Setelah lebih kurang 2-3 bulan, parut-parut kat muka hubby semakin pudar dan berkurang… Syukur sangat…
Ermmm, mulanya Fai sendiri tak percaya tengok gambar ni. Siap kelip2 mata lagi… Hihi… Yela, kadang2 kita ni yang hari2 ngadap muka, bertentang mata… tak perasan sangat perubahannya.
.
Tapi bila dah tengok balik gmbar en.hubby masa kena chicken pox dulu compare dengan gambar sekarang…. Pheeewwiiiittt…. Memang rasa macam “magic”… Hihi… Raya Aidiladha yg lepas pun adik Fai ada tegur “kak, muka abg dah bersih laaa” hehehe…
.

# Testimoni 2 : Parut jahitan dan tak nampak,hanya dalam masa 2 bulan

.

#Testimoni 3 : Parut jerawat diwajah makin pudar dengan cepat!

.

#Testimoni 4 : Dalam masa 2-4 minggu parut semakin pudar, kulit semakin berseri

.

# Testimoni 5:

————————————
Saya Nornadia Mansor ,  ID Shaklee : 866457 
adalah pengedar sah Shaklee anda
 .
Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan,
sila hubungi :
 .
✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
.
📱 Link Terus untuk Whatsapp :
http://www.wasap.my/60134211610
http://www.wasap.my/60134211610
.
📩 Email : nornadiamansor@yahoo.com
 .
ATAU
 .
♥ Walk In ke mana mana cawangan Shaklee berdekatan,  gunakan ID 866457 untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan ♥
 .
Setiap pembelian di laman ini, anda layak menerima :
☑ Jadual pengambilan vitamin
☑  Tips ekslusif
☑ Konsultasi percuma berterusan

 

Anda ada masalah kulit BERPARUT? MESTI baca : Vitamin E kurangkan parut Chiken Pox. was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

You may also like

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.