Memaparkan catatan dengan label INFO VITAMIN. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label INFO VITAMIN. Papar semua catatan

8 Sebab Vita-Lea For Children Shaklee Menjadi Rebutan Ibu Bapa Dan Anak-Anak Di Malaysia

Kajian terbaru menunjukkan 25% sumber kalori kebanyakan anak-anak ialah dari makanan ringan. Kentang goreng merupakan sumber sayuran no 1 mereka. 

Kajian tersebut turut menyatakan kekurangan nutrisi yang berpunca dari pemakanan yang tidak sihat menjejaskan prestasi anak-anak disekolah, mempengaruhi sistem inum, tumbesaran tulang dan perkembangan fizikal mereka.

Dinegara kite sendiri, 9/10 kanak membesar dengan kekurangan nutrisi penting seperti vitamin A, D, kalsium dan zat besi. Mungkin dalam hati kite menafikan yang anak-anak kite termasuk dalam nisbah ini. 


Atau memang benar anak kita salah seorang dari 9 kanak-kanak yang kekurangan diet yang seimbang.

8 Sebab Vita-Lea For Children Shaklee Menjadi Rebutan Ibu Bapa Dan Anak-Anak 


Terdapat 7 keistimewaan Vita-Lea For Children sehingga amat rugi jika ada anak-anak yang sedang membesar kite tak bekalkan dengan multivitamin ni. Tablet sebesar bola mata anak-anak ini juga mampu menutup lompang-lompang nutrient anak-anak kita. 

Berikut ialah kelebihan Vita-Lea For Children Shaklee

#1 : Mengandungi

  • 18 jenis vitamin dan mineral perlu.
  • 100% vitamin A, C, D dan E serta kesemua 8 vitamin B. 
  • Kalsium, magnesium, zinc, copper dan pelbagai mineral lain.




#2 : Formula yang diperbaharui berbanding yang lama. 

#3 : Menggunakan pemanis semulajadi 

Pemanis yang diekstrak dari buah anggur dan ibubapa tak perlu risau kerana ia mengandungi xylitol bagi melindungi gigi anak kita daripada kaviti.



#4 : Tidak mengandungi perasa, pemanis dan pengawet tiruan.

#5 : Bebas gluten, datang dalam perisa anggur yang sangat sedap, anak-anak pasti sukakannya!

#6 : Multivitamin kanak-kanak terbaik dipasaran

Jumlah nutrient lengkap dan memenuhi keperluan tumbesaran anak-anak, penyerapan mudah dan pantas. 


Pengambilan 2 biji vitalea for children, khasiatnya adalah bersamaan 
  • 1.5 cawan tembikai cantaloupe 
  • 6oz jus oren + 3 gelas susu 
  • 10 sudu makan peanut butter
  •  4 mangkuk brokoli 
  • 1.5 mangkuk sayur bayam 
  • 6.5 mangkuk pucuk brussels 
  •  3 mangkuk kacang merah.

Bayangkan kite bagi anak-anak kite makan semua ni dalam masa sehari ? 

Mesti sakit perut muntah 3 hari anak kita. Dah jadi masalah lain. Tapi semua ini dah dimudahkan, hanya 2 biji Vita-Lea For Children / sehari. 

Anak-anak kite sudah mendapat bekalan nutrient bagi melengkapkan keperluan nutrisi harian selain daripada makanan yang dimakan setiap hari.



#7 : Sangat sesuai diambil kanak-kanak berusia 4 hingga 12 tahun terutama yang tidak suka makan sayur. 


#8 : Manfaat dan kelebihan Vitalea for Children

  • nutrisi lengkap yang diperlukan oleh badan yang tidak dapat dipenuhi daripada pemakanan harian

  • meningkatkan kesihatan secara menyeluruh

  • menyokong jangka hayat hati, usus dan mata

  • meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi

  • memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas

  • melindungi kesihatan jantung, otot dan fungsi saraf

  • meningkatkan kesihatan paru-paru, kolon dan prostat

  • menyokong pembinaan tulang yang kuat dan kesihatan tulang

  • membekalkan makanan kepada sel badan untuk tubuh yang lebih sihat dan bertenaga

  • mengekalkan tekanan darah  dan rentak jantung yang normal

  • mencegah penyakit beguk (tiroid)

  • meningkatkan penghasilan sel darah merah untuk mengelakkan atau merawat anemia

  • membantu memulihkan selera makan

  • melancarkan proses pencernaan

  • membantu meningkatkan kecerdasan minda

  • membantu seimbangkan hormon dan bahan kimia dalam badan

  • membantu penyerapan zat daripada makanan



Siapakah yang sesuai makan VITALEA FOR CHILDREN?

  1. Sesuai untuk kanak-kanak 4tahun ke atas.
  2. Kurang minum susu
  3. Kurang atau memilih makanan
  4. Tak suka makan sayur, buah
  5. Kerap jatuh sakit seperti demam, selsema
  6. Kurang aktif dan cergas


Rebut peluang mendapatkan Vita-Lea For Children dengan harga yang lebih ekonomi, kerana bulan ini Shaklee menawarkan promosi Vita-Lea For Chilrden Beli 3 Free 1. Memang berbaloi-baloi dan super jimat.




------------------------------------

Saya Nornadia Mansor , ID Shaklee : 866457 
adalah pengedar sah Shaklee anda
Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 013 - 4211 610 
✉ Email : nornadiamansor@yahoo.com

ATAUPUN

 Buat belian secara terus di   mana mana cawangan Shaklee  berdekatan anda, Sila gunakan ID 866457 untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan 

Setiap pembelian di laman ini, anda layak menerima :
☑ Jadual pengambilan vitamin
☑  Tips ekslusif 
☑ Konsultasi percuma berterusan 


-----------------------------

Kebaikan Chewable Vita C Shaklee

Chewable Vita-C Plus™ 100 mg


Kebaikan Chewable Vita C Shaklee


Chewable Vita C Shaklee telah mengalami revolusi baru apabila formulasinya ditingkatkan dengan tambahan Bioflavanoid Complex. 

Bukan sahaja boleh dinikmati oleh kanak-kanak berusia 4 tahun ke atas tetapi turut boleh dinikmati oleh orang dewasa yang tidak suka vitamin berbentuk pil yang perlu ditelan dengan air. 

Mudah sahaja untuk makan Chewable Vita C ni. Hanya perlu hisap atau kemam sahaja di dalam mulut.



  • Memelihara kandungan antioksidan semulajadi dalam tubuh

  • Antioksidan penting dalam melindungi sel kulit daripada rosak dan melambatkan penuaan

  • Chewable Vitamin C Shaklee menguatkan tulang, gigi dan gusi yang sihat

  • Meningkatkan sistem imun tubuh

  • Sangat sesuai untuk orang sukar atau tidak suka makan pil atau tablet

  • Manfaat Vitamin C Sangat bagus untuk menjaga kecantikan kulit dan awet muda 

  • Mempercepatkan proses penyembuhan luka dan demam

  • Membantu proses penghadaman & penyerapan zat besi

  • Membantu dalam proses pemulihan kudis


Keistimewaan Chewable Vita C


  • Rasa Chewabe Vita C tak pahit dan masam macam SR Vitamin C shaklee
  • Boleh kongsi dengan anak-anak berusia empat tahun dan ke atas  juga
  • Rasa oren semulajadinya sangat selamat untuk kanak-kanak dan orang dewasa
  • Tidak mengandungi sebarang pewarna, perasa, pemanis ataupun pengawet tambahan
  • 1 biji Chewable Vita C Shaklee bersamaan 1/2 biji oren iaitu bersamaan 100mg


------------------------------------
Saya Nornadia Mansor , ID Shaklee : 866457 
adalah pengedar sah Shaklee anda
Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
✉ Email : nornadiamansor@yahoo.com

ATAUPUN

 Walk in ke mana cawangan Shaklee seluruh Malaysia yang 

berdekatan dengan anda, Sila gunakan ID 866457 
untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan 
Setiap pembelian di laman ini, anda layak menerima :
☑ Jadual pengambilan vitamin
☑  Tips ekslusif 
☑ Konsultasi percuma berterusan 
☑ -Layak dijemput ke ekslusif group di FB.


---------------------------------

25 Kebaikan Vitamin C Bagus Untuk Kecantikan Kulit dan Kesihatan Tubuh

Salam semua, 

Ramai antara kita penggemar Vitamin C dan rata ratanya ramai yang dah tahu khasiat vitamin c. Untuk pengetahuan anda, vitamin c bukan sahaja bagus untuk kecantikan kulit sahaja tapi ia juga sangat baik untuk tubuh dan kesihatan rambut

Saya tahu, lambakan jenama Vitamin C di pasaran sekarang dan tentunya anda mencari Vitamin C yang paling bagus dan terbaik, setimpal dengan harganya. 

25 Kebaikan Vitamin C Pada Tubuh , Kulit dan Rambut 

Kebaikan Vitamin C untuk Tubuh


1. Imunisasi / Daya Tahan Badan

Melindungi badan dari jangkitan penyakit dan memelihara kesihatan tulang dan gigi. Ia juga meningkatkan keupayaan badan dalam merawat luka dan badan kita juga terpelihara dari bakteria, virus dan jangkitan.

Bukan sahaja untuk daya tahan badan kepada penyakit, ia diperlukan untuk bina kolagen, struktur protein penting dalam tisu penyambung. Vitamin C yang di makan boleh bantu cepat baik luka, ia juga boleh lindungi kulit dari dirosakkan oleh radikal bebas dan gelombang ultra ungu.


2. Demam Biasa

Vitamin C mengurangkan simptom demam dan bertindak sebagai anti-histamin yang berkesan dengan mengurangkan kesan tidak baik dari demam seperti sakit-sakit badan, selsema dan kesakitan. Vitamin C juga mengawal alergi yang menyebabkan demam. Ia mengurangkan paras histamin dan biasanya mempercepatkan baik demam.


3. Antioksidan

Sangat hebat dan berkesan dalam melindungi badan dari radikal bebas yg memberi kesan tekanan oksidatif atau "sel karat". Ia boleh menyebabkan kesan kesihatan yang tidak baik seperti atherosclerosis yang boleh menyebabkan sakit jantung dan strok.


4. Tekanan Darah Tinggi

Merendahkan tekanan darah tinggi dan mengurangkan kebarangkalian terkena penyakit tekanan darah tinggi dan juga masalah kesihatan yang menyebabkan tekanan darah tinggi.


5. Saluran Darah

Vitamin C memastikan saluran darah mengembang dengan baik. Pengembangan yang baik ini boleh menjauhkan penyakit atherosclerosis, kolestrol tinggi, sakit jantung dan sakit dada.


6. Keracunan plumbum. 

Vitamin C membantu mengurangkan kadar plumbum dalam darah secara mendadak Keracunan plumbum boleh menyebabkan masalah pembesaran terutama di kalangan kanak-kanak. Ia menyebabkan masalah pembelajaran, IQ lemah dan tumbesaran terbantut di kalangan kanak-kanak. Orang dewasa pula akan mengalami kegagalan buah pinggang dan tekanan darah tinggi jika mempunyai keracunan plumbum.


7. Untuk Kurus

Terbukti membantu untuk kurus dan mengekalkan berat yg ideal. Kajian menunjukkan makanan yang kaya dengan Vitamin C boleh mengurangkan berat badan dengan merendahkan paras insulin, disamping menyimpan gula dan menukarkannya kepada lemak, insulin juga digunakan sebagai bahan bakar untuk kurangkan berat badan.


8. Tekanan

Membantu badan mengatasi tekanan dengan mengawal paras tekanan, hormon dan kortisol yang tinggi.


9. Katarak atau Selaput Mata

Kekurangan Vitamin C boleh menyebabkan katarak, di mana kanta mata menjadi lebih gelap, menyebabkan penglihatan kabur dan boleh jadi buta dikalangan orang dewasa. 

Pengambilan dos Vitamin C yang tinggi boleh menghalang katarak dan meningkatkan aliran darah ke mata. 


10. Barah atau Kanser

Melindungi sel dari kemusnahan DNA dan mutasi seterusnya mengelak dari barah untuk jangka masa panjang. Ia meningkatkan fungsi imunisasi badan dan mengelak sel barah tertentu terbentuk dalam badan. 

Ia juga mengurangkan risiko terkena semua jenis barah termasuk paru-paru, mulut, tekak, kolon/usus, perut dan esofagus. Vitamin C bukanlah mengatasi terus sel barah sedia ada, tapi meningkatkan fungsi imun badan supaya boleh melawan sel barah.


11. Tingkatkan Tenaga.

Mengimbangkan sistem dalam badan dalam apa jua keadaan. Ia membantu penghasilan dopamine dalam sistem saraf serta membantu fungsi adrenal dalam meningkatkan tenaga dalam badan.


12. Sakit Jantung

Menghalang terkena sakit jantung dengan menghalang radikal bebal dari merosakkan dinding arteri yang boleh menyebabkan pembentukan plak. Nutrien ini menyebabkan kolestrol teroksida, kolestrol boleh menyebabkan serangan jantung

13. Diabetes

Pesakit diabetes boleh mendapat manfaat dari Vitamin C kerana Vitamin C mengawal paras gula dan mengurangkan risiko diabetes dan memulihkan simptom sedia ada. Makan Vitamin C boleh menghalang glukosa dalam sel badan dan mengawal komplikasi diabetes.


14. Asma

Mereka yang mempunyai Vitamin C yang rendah mempunyai risiko terkena asma. Pengambilan Vitamin C yang tinggi boleh mengurangkan penghasilan histamin dalam badan yang menyebabkan keradangan.

Kebaikan Vitamin C untuk Kulit.


15. Perlindungan dari matahari

Vitamin C melindungi kulit dari radikal bebas yang terhasil kerana kesan jemur pada cahaya matahari, pencemaran dan kesan merokok. Antioksida dalam Vitamin C melindungi kulit dari radiasi ultraungu dan kesan terdedah kepada cahaya matahari.

Vitamin C mengurangkan kesan sunburn disebabkan oleh radiasi ultra ungu dan seterusnya boleh menyebabkan barah kulit untuk jangka masa panjang.


16. Penghasilan Kolagen

Kolagen adalah komponen hydroxyproline dan hydroxylysine, 2 elemen untuk mengikat molekul yang menghasilkan kolagen. Ia menyebabkan kulit jadi gebu dan warna tona pada muka. Kekurangan kolagen menyebabkan kulit kusan dan tidak bermaya. Kolagen melembapkan kulit dari dalam dan mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.


17. Penyembuhan Luka

Badan mennggunakan Vitamin C untuk menggantikan tisu yang rosak sekaligus menyembuhkan luka dengan lebih cepat. Luka yang lambat sembuh adalah tanda kekurangan Vitamin C. Vitamin C meningkatkan keanjalan kulit dan mempercepatkan tisu terbentuk bagi penyembuhan yang cepat.


18. Melindungi dari perubahan warna kulit

Vitamin C melindungi DNA dari tindakbalas fotokimia yang menyebabkan tumor, perubahan warna kulit dan beberapa jenis barah kulit. Ia juga mengelakkan penghasilan Pyrimidine dimers yang menjadi punca utama penghasilan melanoma(masalah kulit).

Vitamin C juga mencerahkan kulit dari masalah jeragat dan tompok-tompok penuaan, membantu kelihatan lebih muda dan kulit lebih lembut.


19. Memperbaiki tekstur kulit.

Kolagen juga menghasilkan struktur saluran darah yang baik dan Vitamin C membantu sistem aliran darah. Saluran darah yang berada bawah kulit membawa oksigen dan nutrien yang menghasilkan kulit yang sihat. Tanpa nutrien yang cukup, kulit akan jadi kasar dan kering. Krim yang mengandungi Vitamin C memperbaiki rupa dan tekstur kulit.

Ia juga meningkatkan pembentukan elastin yang menebalkan, melindungi dan memulihkan sel kulit. Kesan tebal pada sel mengekalkan kelembapan, tingkatkan aliran darah pada kulit dan menjadikan kulit gebu.


Kebaikan Vitamin C untuk Rambut.


20. Meningkatkan Pertumbuhan Rambut

Kekurangan Vitamin C menyebabkan rambut kering dan bercabang. Ia adalah tanda tidak sihat pada rambut

Radikal bebas terbentuk secara semulajadi apabila badan kita menukarkan makanan kepada glukosa untuk tenaga. Radikal bebas merosakkan rambut dengan menyebabkan ia nipis dan rapuh. Masalah ini akan mengganggu pertumbuhan rambut. Ciri-ciri antioksida pada rambut mengurangkan pembentukan radikal bebas dan mengurangkan kesannya kepada badan. 

Mereka yang mengambil jumlah Vitamin C yang banyak mempunyai rambut yang sihat, kuat dan lebat.


21. Melawan Kelemumur

Folikel rambut sering tersumbat kerana kelemumur dan kulit kering yang mati. Ia boleh merosakkan folikel rambut jika tidak dirawat dan menghalang pertumbuhan rambut. Vitamin C membantu melawan bakteria atas kulit kepala. Ia membuang kelemumur dan membantu rambut untuk tumbuh dengan sihat. Ia juga mengelakkan kulit kepala dari gatal dan kering kerana Vitamin C ada ciri-ciri anti-viral.


22. Mengurangkan Keguguran Rambut.

Vitamin C melawan kekurangan kelenjar adrenal. Ia penting untuk mengurangkan rambut gugur dan menggalakkan lebih banyak rambut tumbuh kerana kelenjar adrenal adalah punca untuk seimbangkan hormon dalam badan.


23. Rambut yang lebat

Vitamin C membantu meningkatkan aliran darah dan menguatkan kapilari dari. Ia penting bagi menghasilkan rambut yang kuat dan lebat.


24. Melawan Masalah Rambut

Vitamin C adalah nutrien penting rawat rambut rosak dan melawan masalah rambut. Pemakanan yang mengandungi Vitamin C yang cukup boleh mengelakkan alopecia dan masalah botak bagi lelaki.


25. Mengelak dari Uban

Vitamin C bukan sahaja mengelakkan rambut gugur malahan membantu untuk mengekalkan warna asal rambut dengan mengelakkan kesan penuaan pada rambut.


Kelebihan Sustained Release Vita C Shaklee 

vitamin c, vitamin untuk kulit, vitamin c shaklee, vitamin c 1000mg, vitamin c 500mg, vitamin c terbaik

Di Shaklee, vitamin c dikenali sebagai Sustained Release Vita-C.

Apa itu sustained release? Ia bermaksud proses di mana diformulasikan khas agar ia dapat dilepaskan secara perlahan-lahan mengikut paten istimewa yang menjamin penyerapan vitamin di antara 3 ke 6 jam. 

Atau dalam erti kata lain ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam aliran darah badan mengikut masa tertentu. Dan ia juga bersifat larut air maka, sesiapa yang consume vita c dinasihatkan minum air secukupnya sekurang-kurangnya 2 hingga 3 liter sehari.

Yang bestnya, sebotol Vitamin C Shaklee mampu bertahan sehingga 6 bulan penggunaan hanya dengan harga kurang dari rm100

Apa tunggu lagi. Order SEKARANG. Hanya satu klik dan anda boleh dapat 1001 Kebaikan Vitamin C Shaklee




------------------------------------

Saya Nornadia Mansor , ID Shaklee : 866457 
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

 SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
 Email : nornadiamansor@yahoo.com


Setiap pembelian di laman ini, anda layak menerima :

☑ jadual pengambilan vitamin
☑ tips ekslusif
☑ konsultasi percuma berterusan 
 layak dijemput ke ekslusif group di FB.

------------------------------

Pengambilan Vitamin C Berkesan Menghasilkan Kulit Cantik dan Berseri

Umum dah tahu kebaikan dan kelebihan Vitamin C yang sememangnya bagus untuk kulit cantik terutamanya bagi mereka yang mempunyai masalah kulit berjerawat, berjeragat, kulit kering dan sebagainya. 

Pendek kata, Vitamin C adalah keperluan asas untuk kulit kita kerana  Vitamin C membantu dalam menghasilkan dan mengikat kolagen dalam badan .

Perasan tak, semakin kita meningkat dewasa..semakin banyak masalah berkaitan kulit contohnya timbul jerawat, kulit kering , kulit berkedut ,kulit kusam dan  macam macam lagi. Salah satu  sebabnya adalah ikatan kolagen dalam badan semakin menipis.




Pelbagai jenama yang terdapat di pusat kecantikan dalam pelbagai jenis rupa . Ada Vitamin C berbentuk pil , cecair hinggalah suntikan dengan harga yang murah sehinggalah mencecah ribuan ringgit . 

Pastinya membuatkan anda pening mencari apakah Vitamin C yang terbaik, Saya kongsikan dengan anda tips mencari Vitamin C terbaik di pasaran.


Benarkah Vitamin C berkesan untuk kecantikan kulit ?

Jawapannya YA , jika pengambilan Vitamin C dilakukan dengan konsisten  dan ianya mampu memberikan kesan positif kepada badan kita.

Menurut Presiden Persatuan Perubatan Estetik Malaysia, Dr. Chin Shih Choon, vitamin C atau asid Ascorbic sangat penting untuk tubuh badan.


"Ia larut air. Vitamin ini bukan sahaja berfungsi sebagai anti oksidan utama tetapi juga satu anti virus kuat selain berfungsi sebagai anti bakteria dan anti kulat." 

Korang yang pernah ada jerawat mesti rasa nak picit jer jerawat tu kan? Korang tau tak bila picit jerawat , bakteria akan berjangkit ke kulit lain dan menyebabkan jerawat tadi meninggalkan parut. 

Jadi, inilah fungsi Vitamin C pada wajah anda.

Satu kajian 2007 yang disiarkan dalam American Journal of Clinical Nutrition mendapati bahawa 
Wanita  mengambil lebih banyak vitamin C kelihatan mempunyai sedikit kedutan dan kurang kekeringan kulit. Pakar mencadangkan bahawa vitamin C mungkin melambatkan tanda-tanda penuaan disebabkan oleh kerosakan radikal bebas. 

Nah! Inilah kajian yang dijalankan oleh para saintis mengenai Vitamin C. 



Apakah Antara Kebaikan Vitamin C untuk Kulit Wajah?

Semestinya Vitamin C Shaklee khusus untuk mereka yang mementingkan KECANTIKAN dan yang menginginkan :

  •  Kulit yang cantik berseri
  •  Kulit lebih cerah semula jadi
  •  Kulit tanpa jerawat 
  •  Kulit licin halus gebuuuu
  •  Kulit tanpa pori muka besar
  •  Kulit bebas blackheads & whiteheads
  • Membentuk kolagen dalam kulit – vitamin C Shaklee ini akan merangsang pembentukan kolagen dan menyebabkan kulit menjadi tegang.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Menghalang pembentukan pigmentasi yang menyebabkan masalah jeragat.

Selain dari sudut kecantikan. vitamin C Shaklee juga bagus untuk:
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan.
  • Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
  • Mengatasi masalah gusi berdarah

Nadia sendiri merasakan perbezaan selepas konsisten dengan pengambilan Vitamin C. Waktu tu memang hot sangat Vitamin C ni, sampai ada pihak yang sanggup repack vitamin C Shaklee dengan menggunakan nama Vitamin C ****** dengan harga yang lebih mahal. Nadia pon tergoda dan mencuba, agak terkejut dibuatnya. 

Hampir seminggu mengamalkan Vitamin C Shaklee kulit nampak lebih berseri, sembab di lingkaran mata makin kurang. Yang pentingnya ia selamat diamalkan oleh ibu mengandung dan menyusu. Inilah wajah saya setelah mengamalkan Vitamin C shaklee ! Hihihi




Bukan sekadar KULIT CANTIK, inshaaAllah kesihatan juga lebih baik sebabnya Vitamin C nih membantu dalam meningkatkan sistem imun badan jugak tau.

 Anda dialu alukan klik sini untuk mengetahui lebih lanjut lagi kebaikan Vitamin C untuk kesihatan tubuh, kecantikan dan rambut yang kuat 




Hampir setahun dah Nadia consistent dengan Vitamin C and memang inshaaAllah nak consistent jer sampai bila-bila. Dah dapat kesan terbaik of course lah tak cari lain dahhh, cheq setia pada yang satu. Semestinya SHAKLEE

Jika anda ingin hasil kulit yang lebih cantik dan hasil yang lebih optimum. Disarankan anda mengambil 2 lagi makanan tambahan iaitu Vitamin E dan B Complex atau dikenali sebagai PERFECT THREE (SET KECANTIKAN ASAS SHAKLEE).


Testimoni Vitamin C Shaklee Untuk Kecantikan Kulit Wajah

Untuk meningkatkan lagi kepercayaan anda, Nadia akan kongsikan testimoni yang mengamalkan Sustained Released Vitamin C Shaklee

Testimoni 1

Gambar before tu nampak tak ada biji-biji ruam naik kat muka? Eye bag pun menebal. Walhal dah pakai foundation dah still dalam gambar nampak jugak. Nih time awal pregnancy, normal bagi some of pregnant ladies yang kulit jadi sensititive, tiba-tiba naik jerawat, ruam bagai.. Ada siap kulit makin gelap, naik bintik hitam etc.


Alhamdulillah kulit dah ok balik lepas tu (refer gambar after), licin balik macam sebelum preggy. Selain tu, penggunaan skin care kena bersesuaian jugak. Kenal pasti masa preggy jenis  kulit awak . Then pilih skin care yang bersesuaian selain dari penjagaan dalaman 



Testimoni 2
Perbezaan mengamalkan supplement Shaklee. Kulit yang bermasalah sebelum ini beransur ansur baik dan kembali berseri selepas pengambilan Vitamin C yang konsisten

Testimoni 3

Baru je amalkan Vitamin C Shaklee selama 3 minggu, dah nampak kesan yang amat ketara pada bakal pengantin kita ni :)


Oh ,sebelum Nadia terlupa. 

Sebotol Vitamin C Shaklee mengandungi 120 biji dan perlu diambil sehari sebiji. Maknanya, sebotol mampu bertahan sehingga 6 bulan penggunaan ! hanya dengan harga dibawah rm100

Jangan lepaskan peluang ini.




------------------------------------

Saya Nornadia Mansor , ID Shaklee : 866457 
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

 SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
 Email : nornadiamansor@yahoo.com


Setiap pembelian di laman ini, anda layak menerima :

☑ jadual pengambilan vitamin
☑ tips ekslusif
☑ konsultasi percuma berterusan 
 layak dijemput ke ekslusif group di FB.

------------------------------

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...