Detoks Terbukti Sangat Penting Untuk Tingkatkan Kesuburan Suami Isteri

Telah cuba selama 3 tahun untuk hamil , ¬†tetapi setiap kali ujian kehamilan ¬†menunjukkan negatif 😔. Macam macam usaha yang dah saya ikhtiar, cuma satu ni je belum. Apa dia?

Detoks!

Melakukan detoks adalah salah satu cara terbaik untuk meningkatkan kesuburan anda dan bersedia untuk kehamilan, walaupun anda tidak mempunyai masalah kesuburan. Jika anda mengalami kesukaran untuk hamil, anda perlu mempertimbangkan untuk melakukan detoks .

Detox adalah kaedah semulajadi yang mudah tetapi berkesan untuk menyingkirkan toksin dari badan anda yang menjejaskan kesuburan .

Detox benar-benar berfungsi! Ramai pasangan telah menggunakan tip kesuburan mudah ini dan mengandung selepas bertahun-tahun mencuba!

Detoks adalah pembersihan badan dari toksin kepada menambah nutrien yang diperlukan oleh tubuh untuk menghilangkan toksin. Gaya hidup sihat seperti makan makanan keseimbangan, tidur yang mencukupi, aktif dan menguruskan tekanan adalah kunci kepada rejimen detoks yang berjaya.

Persediaan untuk konsepsi  adalah masa yang paling penting untuk menjaga kesihatan untuk hamil dan ia adalah motivasi yang paling besar yang membuat kita terus istiqamah dengan rancangan detoks.

Kenapa Detoks penting untuk suami isteri?

Jadi, sebelum anda  membuat temu janji dengan doktor kesuburan anda, pertimbangkan cara yang sangat mudah ini untuk meningkatkan kesuburan  dan peluang untuk mendapatkan kehamilan yang sihat.

Detoks terbukti  membantu badan anda menyingkirkan bahan kimia seperti hormon yg menjejaskan ovulasi (haid tak teratur), tetapi juga menjejaskan kualiti telur (ovum) anda.

Pembersihan kesuburan bukan hanya disyorkan untuk wanita, tetapi juga kepada lelaki kerana kualiti sperma juga boleh dipengaruhi oleh ketoksikan.

Lelaki yang merokok mempunyai jumlah sperma yang rendah, pergerakan  sperma yang lambat dan menghasilkan  sperma yang abnormal. Lelaki juga harus mengikuti detox pembersihan sebelum hamil untuk memastikan sel sperma yang lebih sihat.

Oleh kerana bayi anda akan hidup dalam tubuh anda selama 9 bulan pertama dalam hidupnya, kami pasti ingin memastikan rahim kami bersih dan siap untuk bayi.

Nota : Suami juga harus detox  untuk menghasilkan sperma yang sihat yang mengandungi DNA bayi dihasilkan di dalamnya.

Kelebihan Menjalani Detoks untuk Kesuburan

Sebab sebenar mengapa anda perlu melakukan pembersihan kesuburan adalah kerana hormon yang berlebihan dan bahan menyerupai hormon yang terdapat di alam sekitar, makanan dan air anda adalah penyebab sebenar ketidaksuburan  kedua-dua lelaki dan wanita

TOKSIN yang terkumpul boleh MENGANGGU fungsi badan yang normal termasuklah KESUBURAN seperti

  • merosakkan kesihatan telur
  • haid tak teratur
  • melemahkan sistem peranakkan
  • horman tak seimbang
  • pembentukan cyst
  • sperma tidak sihat
  • berat badan yang tidak stabil
  • timbul bermacam masalah kesihatan
  • dan banyak lagi.

Sebab itulah pentingnya utk DETOXS segala toksin yang berada dalam badan kita melalui proses perkumuhan seperti air besar,kencing dan peluh.

Ha…sebelum saya lupa. Korang tau tak kenapa korang telan dah bermacam supplement / vitamin tapi tak menjadi? Sebabnya adalah, toksin menganggu penyerapan vitamin kedalam badan anda

kena buang dulu.
baru la berkesan.

Antara kelebihan menjalani pembersihan kesuburan adalah :

1. Menyokong proses detoksifikasi hati.

2. Menghapuskan hormon berlebihan yang berkesan menyebabkan ketidaksuburan.

3. Menggalakkan kesihatan rahim dengan menghapuskan darah lama, gumpalan dan serpihan.

4. Mengurangkan keradangan organ-organ pembiakan yang disebabkan oleh radang pelvik atau endometriosis.

5. Meningkatkan peredaran darah oksigen baru ke kawasan pembiakan.

Fahami Konsep Detoks

Sebenarnya, basicly, badan kita ni boleh detox sendiri. Allah dah bagi sistem badan yang superb. Tapi disebabkan pendedahan toksik yang banyak terutama persekitaran yang tidak bersih menyebabkan badan kita terpaksa tampung bahan toksik yang lebih banyak dan akibatnya boleh memberi kesan yang negatif pada badan seperti rasa cepat penat, rajin sakit kepala dan lain-lain.

Sebab tu kena detox.

Detox membantu menyingkirkan toksin bagi membantu kita membersihkan dalaman tubuh. Toksin adalah bahan toksik yang terkumpul yang tidak diperlukan oleh tubuh dan mesti dibuang. Jika dibiarkan tersimpan dalam tubuh lama-kelamaan ia akan menjadi racun dan boleh membawa kemudaratan.

Sebab itu lah mengapa tubuh kita sangat perlu untuk detoks. Proses detoks membolehkan segala sisa-sisa lambakan toksin dibuang keluar dari tubuh dengan lancar. Kesan baik dari detox ni kita rasa lebih bertenaga, emosi lebih stabil dan sistem badan lebih teratur. Haaaa…sebab tu boleh menyebabkan kesuburan.

Kalau ada yang nak tingkatkan kesuburan, first step mesti kena detox.

Ala macam kita nak masuk rumah baru, sebelum kita bawa masuk perabot baru, mesti nak kenja sapu, cat, sental lantai, sapu sawang, dah bersih baru bawa masuk perabot dan hiasan yang lain.

Macam tu juga konsep detox ni.

Bersihkan toksik dulu dalam badan dan insyaAllah bertambah baik sistem dalam badan.

Detoks Bersama Set Detoks Shaklee Untuk Meningkatkan Kesuburan

Shaklee Total Detox  Solution boleh diambil setiap hari sebagai diet tambahan untuk makanan dan juga untuk membantu menangani beban toksik harian tubuh badan dan kesan-kesan yang mungkin berbahaya tekanan oksidatif.
 .
Apabila diambil sebagai petunjuk, anda boleh mendapat manfaat yang maksimum bahawa program detox ini akan menawarkan :
‚úĒ sistem penghadaman yang sihat
‚úĒ kulit yang berseri,
‚úĒ badan yang sihat
‚úĒ lebih bertenaga
 .
Shaklee Total Detox Solution menggunakan sinergi gabungan herba yang lembut dan nutrien semulajadi yang lain untuk memastikan proses detoksifikasi semula jadi badan anda disokong.
 .
set detox shaklee
Klik Pada Gamba Untuk Paparan Lebih Jelas

 

Apa Kata Pengguna?

Testimoni 1 : 2 tahun mencuba untuk hamil, setelah mencuba detoks bersama Set Detoks Shaklee ,kini puan Azrin berjaya hamil anak keduanya (jarak dengan anak pertama 5 tahun)

 

Testimoni 2 : 3 Tahun Menanti Zuriat

 

Testimoni 3 : Akhirnya isteri positif hamil, setelah 10 tahun menanti. Alhamdulillah

Testimoni 4 : Puan Nana berkahwin hampir 3 tahun ,dah macam macam usaha dilakukan. Akhirnya selepas mencuba set Detoks Shaklee. Kini berjaya Hamil

 

# Testimoni 5 : Akhirnya berjaya hamil setelah menjalani 3 bulan detoks dengan konsisten

Moga bermanfaat.

 
———————————–
Saya Nornadia Mansor , ID Shaklee : 866457 
adalah pengedar sah Shaklee anda
 .
Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan,
sila hubungi :
 .
‚úÜ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
‚úČ Email : nornadiamansor@yahoo.com
.
ATAUPUN♥ Walk in ke mana cawangan Shaklee seluruh Malaysia yang
berdekatan dengan anda, Sila gunakan ID 866457 
untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan ♥
Setiap pembelian di laman ini, anda layak menerima :
‚ėϬ†Jadual pengambilan vitamin
‚ėĎ ¬†Tips ekslusif
‚ėϬ†Konsultasi percuma berterusan

———————————

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge