DEMO : Bagaimana Lecithin Membantu Memecahkan Lemak?

Jika customer datang ke rumah…memang senang nak tunjuk demo Lecithin dan bagaimana ianya berfungsi. Namun untuk tidak menghampakan mereka yang tidak dapat datang ke rumah…inilah gambar yang saya snap untuk tatapan semua.
lecithin shaklee.pecahkan lemak,harga lecithin shaklee,kebaikan lecithin shaklee

Apa Itu Lecithin ?

Lecithin Shaklee adalah pengemulsi semulajadi daripada kekacang soya. Setiap kapsul membekalkan 3.1g kolina (suatu komponen neuropenghantar asetikolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf). Kolina adalah sangat penting dalam diet harian kerana fungsinya yang menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan.
Pengemulsi semulajadi yang dimaksudkan yang terdapat di dalam Lecithin Shaklee adalah, ia membantu dalam memecahkan lemak-lemak di dalam badan manusia (agen pecah lemak) terutama lemak-lemak yang terdapat di dalam salur darah.
.
Seterusnya lemak-lemak tersebut akan terapung-apung di salur darah dan tidak melekat di salur darah. Kesannya, badan akan mampu menyingkirkan lemak-lemak tidak berguna dengan lebih mudah.
.
Selain membantu mengurangkan kebarangkalian menghidap strok, Lecithin juga amat sesuai dimakan untuk kurus secara sihat.

Bagaimana Demo Ini Dijalankan?

Apabila keadaan ini berlaku, minyak atau lemak di dalam tubuh lebih mudah disingkirkan.

➨ Masukkan air

READ :  Rawatan Mengurangkan Sakit Tulang Belakang atau Slipped Disc Tanpa Pembedahan

➨ Masukkan Minyak masak yang dah diguna

➨Pecahkan 2 biji lecithin shaklee ➨ kacau

➨ TU DIA AIHHH!!!

Baru faham, kenapa makan lecithin boleh cairkan lemak dan elakkan lemak melekat kat organ dan tissue badan.

dia pastikan air serap minyak dan lemak, dan bila kita buang air besar dia bawak sekali lemak dan segala minyak tadi keluar dari badan.

Ni la antara fungsi lecithin.

Antara fungsi utamanya adalah menguraikan lemak-lemak yang terdapat dalam makanan.

READ :  Multivitamin Berkesan untuk Meningkatkan Berat Badan

Walaupun minyak masak dah naik harga, kenyataan hakikinya kita susah nk avoid makanan yg berminyak.

Lagi sadisnya, KFC masih jd makanan kegemaran kita, ayam uncle bob, dll. Paling tak pun, dalam setiap masakan kita ada minyak.

Hehe. Jadi, ke mana minyak-minyak tu pergi? Ke dalam badan. Metabolisme tinggi, minyak tu boleh ditukarkan kepada tenaga.

Tapi, malang nya, bila amount minyak tu terlalu banyak, dan tak sempat ditukarkan kepada tenaga, ia akan jadi lemak. Dan, lemak-lemak tu akan mula memenuhi tubuh badan kita.

Lecitihin sangat membantu dalam program pengurangan berat badan kerana sifatnya yang boleh memecahkan lemak. Namun kita perlu pastikan kita mengambil fiber dalam diet menu harian agar proses pembuangan lebih lancar.
.
Lecithin selamat diambil oleh ibu yang sedang menyusukan anak dan mereka yang khuatir dengan masalah kolestrol.
Jika anda adalah antara golongan yang prihatin dengan kesihatan anda..buatlah pesanan sekarang! 

Bagaimana ingin Mendapatkan Vitamin Shaklee?

(i) Hubungi Saya :

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, sila hubungi :
 .
✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
.
📱 Link Terus untuk Whatsapp :
http://www.wasap.my/60134211610
http://www.wasap.my/60134211610
.
📩 Email : nornadiamansor@yahoo.com
.

(ii) Buat belian di cawangan Shaklee terdekat

Walk In ke mana mana cawangan Shaklee berdekatan,  gunakan ID 866457 untuk dapatkan supplement anda dgn Harga Sungguh Menjimatkan
.
DEMO : Bagaimana Lecithin Membantu Memecahkan Lemak? was last modified: by
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Link Berkaitan

You may also like

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.