Cara Beli Vivix Shaklee dengan Harga Murah dan Lebih Jimat

Vivix harga ahli

Ramai antara pelanggan tertanya tanya berapakah harga sebotol VIVIX SHAKLEE?Saya akui harga untuk sebotol Vivix lebih mahal jika dibandingkan dengan vitamin Shaklee yang lainnya.

Tapi ,harganya lebih berbaloi dengan khasiat dan manfaat  yang terkandung didalam sebotol VIVIX SHAKLEE sangat bagus untuk kesihatan umum. Bukannya terus buat kesimpulan “ala, mahal sangat ,membazir je”.

Antaranya adalah seperti berikut:

 

Bagi saya, setiap produk pun akan katakan ia adalah produk terbaik..kan? Tapi, kita ambil dari sudut bagaimana vitamin itu bertindak didalam badan atau bagaimana ia berfungsi .

Vivix Shaklee berfungsi seperti berikut :

 

dan akhir sekali ,tentulah testimoni pelanggan (klik link) yang sudah berjaya sihat dan kembali pulih selepas penggunaan Vivix Shaklee

Vivix Shaklee Tahan Berapa Lama

Kandungan dalam sebotol Vivix adalah 150ml. Ia adalah cecair warna merah pekat. Dan rasanya masam manis kelat. Macam mana tu ya ? Saya pun tak tak tahu nak terangkannya, sebab rasa kan sesuatu yang abstrak. Tapi macam tu la lebih kurang. Kalau nak tahu betul betul, kenalah dapatkannya dan cuba sediri

Sebotol boleh tahan 2-3 bulan bergantung pada cara penggunaan. Eh betul ke ? Sikit tu boleh tahan lama ? ye , memang betul ! Sehari 1 sudu je 

Tak tipu. Memang boleh tahan  lamanya sebab pengambilannya pun sedikit sahaja. Bukan kita minum Vivix tu macam mana kita minum sirap tu.

Siapa Yang Tak Sesuai Makan Vivix Shaklee?

Ada juga yang tak digalakkan makan vivix Shaklee ni.

Siapa ya?

1) Ibu mengandung. Vivix memang elok untuk kesuburan. Tapi lepas sah hamil je terus berhenti makan. Sifat antioksidannya boleh sebabkan keguguran

2) Mereka dibawah usia 18 tahun. Jangan bagi anak anda minum ya

 

Cara Mendapatkan Vivix Shaklee dengan Harga yang Murah dan Menjimatkan

Jadi, saya nak kongsikan dengan anda semua bagaimana mendapatkan dan membeli VIVIX SHAKLEE dengan harga yang murah dan lebih menjimatkan. Yang pastinya, mestilah ramai yang taknak lepaskan peluang ini  kan ? Promosi yang jauh lebih jimat

 

#1- Membeli dengan Harga Ahli

Harga pasaran untuk sebotol Vivix adalah RM503 (termasuk GST). Harga ahli pula jauh lebih murah antara 15%- 20% untuk setiap botol. Jimatkan? banyakkk tu 🙂 Selain dari itu, banyak lagi kelebihan sebagai ahli Shaklee  

Haaa.. belian dengan harga ahli adalah lebih menjimatkan jika dibandingkan dengan harga runcit.

Jika anda tinggal berdekatan dengan mana mana cawangan Shaklee, anda boleh menggunakan ID saya untuk membuat belian mana mana cawangan  Shaklee

ID Shaklee : 866457 (Nornadia Mansor)

Satu lagi kalau anda nak tahu, VIVIX SHAKLEE  ni antara produk istimewa sebab satu satunya vitamin Shaklee yang tak dikenakan kos penghantaran yang biasanya dicas RM10.60 ,ianya PERCUMA!!

Maknanya, kalau anda beli secara walk in ke cawangan  atau belian melalui pos ,tiada kos penghantaran dikenakan

#2- Beli TWINPACK untuk PENJIMATAN BERGANDA

Shaklee berbesar hati menawarkan promosi dengan harga jimat dan lagi menjimatkan.

Nak tau, apa kelebihan anda dapatkan promosi seperti diatas?
 

PERCUMA KEAHLIAN

Jika anda dapatkan promosi diatas, anda layak  mendapat  PERCUMA KEAHLIAN (maksudnya tak payah add on rm69 semata mata nak jadi ahli Shaklee, ianya PERCUMA)

PULANGAN TUNAI RM30++

Jika anda buat belian 2 botol Vivix Shaklee, Point untuk 2 botol vivix adalah 224uv. Melayakkan anda menerima cashback pada bulan seterusnya bernilai lebih kurang RM30++ terus ke akaun bank anda

.

Nota kaki : Pulangan tunai ini akan diberikan kepada anda pada bulan hadapan, terus ke dalam akaun anda 🙂 jadi bolehla semak akaun bank anda antara 13-15hb bulan berikutnya 

 

PERCUMA PENGHANTARAN

Vivix antara produk Shaklee yang istimewa & tak dikenakan sebarang cas penghantaran . Wow, anda dah jimat lagi 
⏩ RM10 untuk semenanjung
⏩ RM20 untuk Sabah sarawak.

Tapi, VIVIX PERCUMA PENGHANTARAN!

Ini bermakna, anda telah dapat penjimatan berganda , ditambah dengan khasiatnya yang berlipat kali ganda

JIMAT ! JIMAT!

Anda akan perolehi penjimatan berganda dengan pembelian Promosi Jimat Berganda Vivix Shaklee. Bayangkan, dengan belian sebotol Vivix pada harga pasaran adalah RM503 termasuk GST, tetapi, dengan belian 2 botol Vivix anda hanya perlu membayar RM810 berserta keahlian percuma , pulangan tunai , dan penghantaran percuma

VIVIX NYATA LEBIH MURAH DARI KOS PERUBATAN & KESAKITAN YANG PERLU ANDA TANGGUNG

Banyak kisah sedih yang sering kita baca di akhbar dan media sosial yang menceritakan perihal kos perubatan yang semakin meningkat sehingga tak dapat ditanggung oleh pesakit dan keluarganya.

Kejatuhan nilai ringgit menyebabkan kos ubat dan peralatan bagi rawatan kesihatan di hospital swasta meningkat pada kadar 15% setiap tahun.

Lihat di gambar, anggaran kos perubatan pada 2035. Untuk Kanser sahaja, 121 ribu – 2 juta. Ia terlalu mahal dan menakutkan lebih-lebih lagi kepada pesakit terutama golongan berpendapatan sederhana ke bawah.

kos perubatan Malaysia

Vivix Shaklee adalah produk yang telah dibuktikan secara klinikal mampu memperbaiki hingga ke dalam sel DNA yang rosak dalam badan kita yang menjadi punca penyakit.

Terbukti dengan beribu testimoni dan disokong oleh doktor perubatan, Vivix Shaklee kini menjadi pilihan berjuta rakyat Malaysia untuk menikmati kesihatan optima dan kembali ceria menjalani aktiviti harian. Anda juga harus mencuba dan jadikan Vivix sebagai amalan harian seisi keluarga.

 

————————————
Saya Nornadia Mansor , ID Shaklee : 866457 
adalah pengedar sah Shaklee anda
Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan,
sila hubungi :
 
✆ SMS | WhatsApp : 013 4211 610 [Nadia]
✉ Email : nornadiamansor@yahoo.com
 
Setiap pembelian di laman ini, anda layak menerima :
☑ jadual pengambilan vitamin
☑ tips ekslusif
☑ konsultasi percuma berterusan
☑ layak dijemput ke ekslusif group di FB.
 
——————————
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You may also like

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge