TESTIMONI: PARUT JERAWAT HILANG DENGAN MENGAMALKAN SHAKLEE :)

Anda boleh teruskan hidup bergantung dengan bahan kimia dan dadah atau anda boleh memilih bahan semulajadi seperti VITAMIN E


Kenape???


seperti yang saya kongsikan ia mengandungi anti-oksida dan mengurangkan kerosakan sel dan melambatkan penuaan. Jadi anda nak lihat ape berlaku sebelum dan selepas pengambilan VITAMIN-E. Thank you YANA for allowing me to share.


Sebelum mengambil Vitamin E

Selepas mengambil Vitamin E

Hah percaya atau tidak?? hehe percayalah..
Pilihan adik saya?? Pengambilan Vitamin-E  Shaklee berterusan selama 3 bulan yer baru menampak kesan sebegi
ni.


Bukan VITAMIN E sahaja, dia turut mengambil VITAMIN C, Alfalfa dan MEALSHAKEuntuk merawat dan menyembuhkan kulit nya yang berjerawat.


 FAKTA tentang VITAMIN-VITAMIN SEMULAJADI



VITAMIN-C : Peranannya membina & membaiki- tulang, gigi dan tisu penyambung dan membentuk kolagen yang penting untuk ketegangan dan kecantikan kulit dan paling penting sebagai kuasa penyembuh



ALFALFA: Merupakan sumber mikronutrient paling kaya- membuat sistem badan berjalan lebih lancar dan membantu melawaskan usus, mengurangkan sembab, kelesuan dan masalah pencernaan.


MEALSHAKEs: membantu membaikpulih luka atau kudis dimana ia mengandungi vitamin B-complex, zat besi dan copper untuk membantu membentuk sel darah merah yang sihat dan memberi perubahan positif pada  complexion kulit. 


Pengambilan Air mencukupi juga perlu la mencukupi baru badan seimbang.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TESTIMONI :

itu laa cite aula..mmg speechless la sgt2 kan..

wpon terlambat kenal dgn shaklee, saya rasa syukur sbb skrg kulit saya lebih baik kondisi dari sebelom..al maklum bila ade mcm2 sakit yg serangkai tu mmg tak bole lari dari masalah kulit..dan kini saya sgt bersyukur sbb dah nampak kebaikan supplement yg saya makan dari shaklee (wpon kdg2 ngelat2 makan huhu ) tp skrg dah nak janji nak konsisten makan huhu tak mo jd macam kulit dulu..huwaaaa...(pengajaran sbb malas mkn supplement)..dan dah ramai yg ambil supplement shaklee ni secara lgsg atau tak mmg kulit diorg nampak lain, cerah sbbnya??Shaklee ni natural uols..no silica gel and further more safely for bf mommy and tak de kesan sampingan yg memudaratkan..Anda cuba baru anda akan percaya..

*****
Setiap pembelian di laman BUTIK IMPIANNA, anda layak menerima hadiah istimewa , jadual pengambilan vitamin, tips ekslusif , konsultasi percuma berterusan dan layak dijemput ke ekslusif group di FB. 



0 comments: